Решено1a.lv - Krāpšana, slikts klientu atbalsts
2020. Gada 23. Decembrī saņēmu klientu centrā preci, par kuru uz vietas samaksāju ar karti. Pārdevējs preci neizsniedza, atteikuma čeku neizsniedza, bet paziņoja, ka kļūdas dēļ viņš nevar preci izsniegt.
Lūdza, lai samaksāju vēlreiz, bet 1. Reizē ieturēto naudu firma man atskaitīs atpakaļ.
1) samaksāju skaidrā naudā
2) 24. Decembrī no mana konta tika noņemta ieturētā summa
e-pastos darbinieki neatbild principā, vai ar krietnu aizturi vairāk par nedēļu. Info tālruņu darbinieki nav gandrīz sasniedzami un melo.
Ir jau 2021. Gada 12. Februāris. Naudu firma joprojām neatdeva, lai gan man ir pierādījumi, ka vienā dienā un laikā par 1 preci esmu samaksājis ar karti un skaidrā naudā. Tagad strīdu izskata banka. Vēlāk vērsīšos ptac un policijā.
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju.
Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Liels paldies sudzibas.lv portālam! 2 nedēļu laikā pēc sūdzības un kārtējās mana gadījuma identifikācijas, nauda tika atmaksāta kontā.
Комментарии (2)
Pareizi pareizi. Vajag kaut ko darīt ar krāpšanu no 1a.lv puses. Ari dotajā brīdī cīnos ar 1a par savējo preci. Iepirkties var kur tik grib, tikai ne 1a veikalā.
24. februārī nosūtīju uz [slēpt]@1a.lv e-pastu, kurā kārtējo reizi atklāju sevi un identificēju gadījumu. Pagaidām vēl atbildes nav, lai gan parasti 1a.lv atbildot "ne ilgāk par 6 darba dienām".
PTAC var lietu iesniegt līdz gada termiņam. Ja pakalpojuma sniedzējs nereaģēs, tad saistoša ir PTAC komisija, un vēl tālāk ir VID lēmums par līdzekļu piespiedu atsavināšanu.