Решено1a.lv - Krāpšana, slikta serviss, klientu apmānīšana, negodprātīga attieksme pret naudu
Jau kopš 14 vai 15 decembra, dārgais 1a.lv nevar apstrādāt naudu kuri esmu viņiem nosūtījusi, pasūtot rotaļu lāci! Smieklīgi tas ka visas reizes ko runāju pa telefonu ar konsultantiem, kas vispār neko nezin, kuriem nav sniegta informācija un netiek dota normāla iespēja iekļauties šī veikala darba, kā dēļ tiek bombardēta ar dusmīgo cilvēku pūli. Esmu runājusi un prasījusi cik ilga laika apstrādās manu maksājumu. Katru reizi man saka vienas dienas laika, pēdējas 3 reizes konsultantes teica ka uzzinās informāciju pie grāmatvedības, un pārzvanīs, lai sniegtu man informāciju kad es varu oeizzvanit vai vismaz kad man sniegs konkrētu atbildi par manu maksājumu un protams ka neviens tā arī neko neizdarīja. Vēlos atgriez savu naudu kura ir ienākusi viņu konta, kura tika nosūtīta, esmu zvanījusi uz swedbank teica ka viss ir labi (labāk nebūtu labi) un nauda ir aizgājusi, ļoti žēl es labāk būtu priecīga nokļūdīties. Baidos ka šis konflikts būs ilgs un nopietns, šī ir pedējā reizes ka pasuti šajā internet veikala. Problēma ar piegādes datumiem bija arī vēl pirms tam kad tika veikti sūtījumi (bet tā jau ir cita stāsts)
Labdien,
Centāmies ar Jums sazināties telefoniski, diemžēl neveiksmīgi.
Veicot apmaksu Jūs kļūdījāties ar pasūtījuma numuru un nauda ir piesaistījusies citam pasūtījumam.
Grāmatvedībai bija nepieciešams precizēt korekto pasūtījuma numuru, tāpēc naudas atmaksa ieilga.
Darīsim visu iespējamo lai atrisinātu šo situāciju, pēc iespējas ātrāk.
Ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий