Решено1a.lv - Krāpšana, naudas neatmaksāšana, tātad nozagšana
Ja vēlaties iegādāties preci un tai pat laikā saglabāt veselu nervu sistēmu, tad noteikti vairieties no tā saucamā "tava viedveikala 1a". Tā ir melīga informācija, ko viņi izplata, attiecībā par preces iegādi un atgriešanu 14 dienu laikā, ja kaut kas neapmierina.
Pieredze-iegādājos mobilo tālruni, kurš absolūti bija nepieņemams, pēc dienas to nogādāju atpakaļ firmā un tad sākās kumēdiņi. Firmas pārstāve mēģināja iegalvot, ka esmu to lietojusi un noskrāpējusi, lai gan vienīgais, ko biju darījusi, to izpakoju un iepakoju atpakaļ. Pamanīju, ka komplektā trūkst austiņas, man gan viņas nebija nepieciešamas, bet aprakstā bija minēts, ka tām jābūt. Tāda sajūta, ka kāds{i) jau reizi vai vairākas reizes to jau nesuši atpakaļ uz firmu. Bet savukārt 1A to pārdevis vēl un vēlreiz.
Naudu man nav atmaksājuši, tātad faktiski viņi to man ir nozaguši. Tāda nu reiz ir šīs virmas politika ! Ja nevēlaties nokļūt šādā vai līdzīgā situācijā, noteikti , izvēlieties citu pārdevējus.
Lai jauki svētki un laba oma !
Labdien. Diemžēl, nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo sūdzību un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (3)
Kāds modelis telefonam , kāpēc nepieņemams , kas viņam bija par vainu ? Apraksti mazliet savu sūdzību , pirms nomelno pārdevēju !
Tāpēc telefonus pērku vai nu pie LMT uz vietas vai Vācijas interneta veikalos. Mūsu "viedveikali" tirgo 2. un 3. škiras produkciju, ko vairumā iepērk no rietumiem un pie mums tirgo, kā jaunu un nelietotu preci.
Pilnīgi tev piekrītu :)