www.sudzibas.lv 1a.lv Krāpšana, cilvēku maldināšana

Решено1a.lv - Krāpšana, cilvēku maldināšana

Briesmīgi slikts serviss. Nesen uz pakomatu pasūtīju razer seiren mikrofonu. Bija rakstīts noliktava ir un, ka var saņemt 1-3 dienu laikam. Pasūtīšanas datums bija 22 novembris. Vēlāk saņemu atbildi ka prece nosūtīta bet saņemt vares 7 decembri. Skaidrs ka viņi vienkārši maldina cilvēkus ar uzrakstu "ir noliktava "un suta paši no arzemem...

Ответ от 1a.lv Ответ от представителя 23.11.2017

Labdien! Mēs nekādā gadījumā nemaldinām klientus, informācija par preces plānoto piegādes laiku ir norādīta katrai precei, labajā pusē no bildes sadaļā: "Piegādes veidi". Katrai precei šis laiks ir individuāls, un dažas preces tiek pasūtītas no ārzemju piegādātājiem. Šādos gadījumos piegāde var aizņemt ilgāku laiku.

Жалоба успешно разрешена Sudzibas.lv Admin 02.11.2018

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Комментарии (5)

T Tong Po 24.11.2017

Vienkārši nepērciet pie viņiem ar priekšapmaksu. Līdzko redzat ka ir priekšapmaksa, tā ir skaidrs, ka velk to mantu iekšā no kaut kuras citas Valsts. Tikpat labi tad paši varat aliexpress nopirkt.

Pasūtiet, ja noteiktajā laikā neatved - sūtiet pupās, atceļat pasūtījumu un negaidiet! Pērkat citā veikalā!

1a.lv Ответ от представителя 24.11.2017

Piedāvājam klientiem iespēju apmaksāt pasūtījumu skaidrā naudā, gan ar pārskaitījumu.
Pārskaitījums ir vienīgais apmaksas veids gadījumos, ja piegādes veids ir izvēlēts kāds no pasūtījuma izņemšanas punktiem.
Lai klientiem piedāvātu plašu klāstu un izdevīgākās cenas precēm, sadarbojamies ar lielākajiem Eiropas piegādātājiem, kas nodrošina klientiem servisu augstākajā līmenī un visām precēm nodrošina minimums 2 gadu un pat mūža garantiju.

T Tong Po 24.11.2017

A bet protams! velkat iekšā notebūkus ar windows poļu valodā - vēlāk sēdi un čakarējies, lai uzinstalētu normāli.

Ventilators 24.11.2017

Pilnībā piekrītu. Priekšapmaksa nedod jums prioritāti, jo tā pat apmaksas pārbauda grāmatvede un process var būt ilgāks nekā skaidras naudas maksātājiem.
Bet nu pakomātiem neko padarīt. Laikam tikai pārskaitījums.

Iespējams pat viņu piegādātājam nav tā prece un pats piegādātājs pasūta citur (kā teikt čerez čerez čerez). Tāpēc mainījās dienas. Bet nu tā ir strādāt ar poļiem. Ilgas piegādes. Groza vākšanas, lai loģistika uz Latviju lētāka.

Ventilators 24.11.2017

žēl ka decembrī neko nesūtīji... būtu janvāri dabūjis. Bet nu viss priekšā.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы