1a.lv - Krāpšana
Brīdinu Un Neiesaku Veikt Pasūtījumus Internetveikalā 1A
Interneta veikalā 1a, 15. Novembrī iegādājos telefonu, kuru atnesot mājas un apskatot, nācu pie secinājuma, ka tas neatbilst tai kvalitātei ko vēlējos. Tālruni biju tik vien kā izņēmusi no iesaiņojuma un apskatījusi, kā arī konstatēju, ka tajā nav pievienotas austiņas, kas norādītas komplekta sarakstā. Visu sapakoju atpakaļ un pēc dienas, 17. Nov. Aiznesu nodot veikalam. Pārdevēja, preci saņemot, izteica man pretenziju, ka ierīce ir saskrāpēta, ko es, noteikti, neesmu darījusi. Iespaids tāds, vai nu šī prece jau ir bijusi lietošanā un atgriezta, pirms es to saņēmu, par ko liecina arī iztrūkstošās austiņas vai šajā veikalā vienkārši krāpj pircējus. Lai izpārdotu savus krāmus. Līdz šim, 31. Decembrim, naudu par preci tā arī atpakaļ neesmu saņēmusi.
Citādi to nenosauksi, ka par zagšanu!
Labdien. Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Комментарии (2)
..toties ietaupīji pāris eiro iepērkoties internetā..
Man radās jautājums, cik ilgi gaidījāt telefonu? Iespējams, tā ir piegādātāja vaina, tirgotājam piegādāta bojāta prece nepilnā komplektācijā (iespējams, ka lietota). Neaizstāvu 1a, bet cik pašam ir bijusi pieredze ar Latvijas internetveikaliem, 1a ir viens no adekvātākajiem.