1a.lv - Krāpšana
Veicu pasūtijumu no šī interneta veikala nedēļu pirms Z-svētkiem. Operatore man solija,ka savas dāvanas saņemšu 22.12. Ok. gaidu. Nav. Zvanos 23.12 cerībā,ka varbūt tomēr man ir kāda cerība. Savienojuma nav. Rakstu @pastu-neatbild. Atstāju ziņu,ka vēlos lai man atzvana-neatzvana. Saprotu,ka nebūs. Pēc svētkiem 27.12 uz @pastu atnāk ziņa,ka paka izsūtīta. Zvanu un saku ,ka man vairs nav aktuāli.OK.
Šodien 10.01 naudiņa ieskaitīta kontā. Prieks,ka viss nokārtojies. TAČU PAPILDUS SAŅEMU TELE2 RĒĶINU NO KURA 13 EIRO MAN JĀmaksĀ par to ka izmisĪgi esmu centusies sazvanĪt šo veikalu!!!!!!!!!!!
Skaisti!! Par ko? par to ,ka man neviens nemaz necentās atzvanīt?
Zvanu un prasu, vai šis ir maksas nr? JĀ!!!
Tad man ir jautājums. Kādēļ tas netika norādīts veikala mājas lapā???? Operātore protams nespēj atbildēt uz šādu jautājumu:(((((
Sveiki. Vēlamies Jums atzīmēt, ka zvanot uz mūsu numuru, tarifu nosaka Jūsu operators, nevis mēs. Mēs izmantojam konkrēta pakalpojuma sniedzēja tehniskos risinājumus un pakalpojumus, taču to, kāds ir tarifs zvanot uz mūsu numuru, nosaka tikai un vienīgi Jūsu operators.
Комментарии (2)
Nu redz, liekas jau ka e-veikals, kas sevi pozicionē kā Nr1 Latvijā, varētu jau atļauties ierīkot bezmaksas numuru visiem klientiem. Patreiz, es pieļauju, ka praktiski visiem klientiem zvanīšana uz 1A lv ir maksas pakalpojums, jo nez vai veikala sakaru tehniskā risinājuma un pakalpojuma nodrošinātājs ir iekļauts kaut viena no mūsu mobilo sakaru operatoru bezmaksas sarunu sarakstā.
No vienas puses jau viss pareizi - 1a.lv naudu no klientu zvaniem nesaņem un klients maksā savam sakaru nodrošinātājam par pakalpojumu. Bet no otras puses, situācijā, kad paši (1A) sačakarējuši visus svētkus gan sev gan saviem klientiem, laikam jau vajadzētu būt centīgākiem un atzvanīt, ja reiz tāda opcija tiek piedāvāta.
No veikala rīcībām, ko var salasīt no klientu sūdzību tekstiem, var saprast, ka, diemžēl, šim veikalam līdz skaļajam Nr.1 Latvijā ir augt un augt! Liels ta ir, tikai uzvedība pagaidām kā tādai "šarašķinu kantorkaj"!
Тоже провисел на линии 20 минут. ответа не дождался, за звонок заплатил 3 евро! Мало того что цены дорогие по сравнению чем у других так еще и телефон платный слелан! Не товар на новый год не пришел, да еще денег за звонок заплатил по повышеной плате. Кто будет убытки возмещать? Очень не доволен магазин сильно испортился!