1a.lv - Krāpšana
Vēlos informēt par situāciju ar internetveikalu www.1a.lv (turpmāk-veikals) .
03.12.2020. Esmu veicies pirkumu veikalā, par ko arī veicu apmaksu no sava bankas konta. Par ko arī saņemu apstiprinājumu no veikala, ka pasūtījums pieņemts.
09.12.2020. Sapratu, ka prece, par ko esmu samaksājis piegādātā netiks, jo internetveikals nav veicis nekādas darbības, lai tas notiktu (skat. Pielikumu) . Nolēmu sazināties ar veikalu, lai precizētu, kas notiek ar manu pasūtījumu. Aizsūtīju e-pastu uz veikala sadaļā "kontakti" norādīto e-pasta adresi (diemžēl uz e-pastu līdz šim brīdim (14.12.2020) atbildi neesmu saņēmis. Mēģināju sazvanīt veikalu uz sadaļā "kontakti" noradīto telefona numuru. 09.12.2020 veicot zvanus visas dienas garumā (vairāk par 5 zvaniem ar ilgumu virs minūtes (kas starp citu ir maksas pakalpojums - 7 centi minūte) man tomēr atbildēja. Operatore pateica, ka prece kavējoties loģistikas dēļ, bet nosaukt konkrētu piegādēs datumu nespēja (kas vēdina aizdomas par krāpšanu, zinu, ka loģistika viss tiek skaitīts līdz sekundēm) . Pēc veiktā zvana veikals vairs nav sazvanāms vairākas dienas. Visa informācija ir nodota Ptac un [slēpt]@ec. Europa. Eu
p. S. Šodien atakl viņus sazvanīju, teica kko precizēs un atzvanīs, protams nekāds atzvans nenotika
Noteikti, ka apakšā parādīsies standarta copy/paste teksts no 1a.lv, ka kavējās piegāde u.t.t.. Ja man būtu atsūtījuši e-pastu vai kaut vai sms, ar tekstu, ka atvaino vecīt kavējamies, tad es neceltu šo brēku,. Realitāte ir tāda, ka 1a.lv paņēma manu naudu, un noslēpās kā maza meitene. Savukārt tas, ka telefons uz kuru Jūs zvanīsiet preblēmu gadījumā ir maksas pakalpojums tikai parāda cik stipri viņiem ir nospļauties uz jums, jūsu naudu un savu reputāciju. Paskatieties kāds reitings ir salīdzini.lv... KAUNS!
Labdien,
Atvainojamies par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām.
Saistībā ar pasūtījumu apjomu, to piegāde, diemžēl, aizkavējās.
Jūsu pasūtījums ir saņemts 2020-12-19.
Zvanu centrs pirms svētku periodā ir noslogots, tāpēc var būt situācijas, kad nav iespējams atbildēt uz visiem klientu zvaniem.
Uz klientu e pastiem tiek atbildēts rindas kārtībā.
Zvanot uz mūsu numuru, tarifu nosaka Jūsu operators, nevis mēs. Mēs izmantojam konkrēta pakalpojuma sniedzēja tehniskos risinājumus un pakalpojumus, taču to, kāds ir tarifs zvanot uz mūsu numuru, nosaka tikai un vienīgi Jūsu operators.
Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Комментарии (3)
Tad krapshana ir taa, ka vinjiem ir maksas telefons un ka daudzo zvanu delj vinjus ir gruti sazvanit? Varbut jums vajag paskatities kalendara, ka tuvojas ziemassvetki un palasit zinjas, ka ir epidemija?
Mani kā klientu tas maz interesē. Naudu esmu samaksājusi. Par jebkuru aizkavēšanos ir jāpaziņo, nevis jāpazūd.
Par krāpniekiem es viņus nesauktu, bet serviss ir drausmīgs, tas gan. Labas pieredzes man ar 1a laikam nav bijis. Pēdējā bija ar "rokas" putekļusūcēju. Kā piegādi man ļāva izvēlēties omnivu - nodomāju, ka varbūt sūcēju iespējams sīki izjaukt un ielikt pakomātā, izvēlējos to un gaidīju. Pāris dienas pēc plānotās piegādes, kad pasūtījumu vēl nebiju saņēmusi, rakstīju 1a e-pastu, uz kuru man atbildēja, ka pasūtītā prece ir pārāk liela pakomātam, tāpēc tā netika izsūtīta. Nu, neko, piedraudēju ar PTAC un pateicu, lai preci piegādā man pie mājas durvīm bez nekādām papildus izmaksām, ko arī izdarīja.
Katrs otrais cilvēks, manuprāt, var pastāstīt par pieredzi ar 1a.lv, kurā prece nav bijusi noliktavā vai kā manā situācijā - nevar piegādāt izvēlētajā veidā -, un kamēr tu pats nesāc interesēties, tikmēr savu pasūtījumu vari gaidīt līdz mūža galam, jo 1a arī nedos ziņu. Nav skaidrs, kāpēc jūsu gadījumā tik ilgi neatbild.
Šobrīd visu pasūtu ksenukai internetveikalā, kas laikam ir tas pats 1a ("draugu loks" un cenas), bet piegādes ir daudz ātrākas un nekādu problēmu ar viņiem nav (ja neskaita saburzīto peles paklājiņu). Un pēdējā laikā es ļoti bieži tur kaut ko pasūtu.