Решено1a.lv - Krāpšana ar garantiju
Uzmanieties ar interneta veikalā 1a iegādātajām precēm, jo manis iegādāto planšetdatoru atteicās pieņemt garantijas remontā, jo it kā precei pievienotajos dokumentos nav iekļauta tieši tā informācija, kas nepieciešama garantijas remontam. Preci saņēmu ar DPD kurjerpasta starpniecību, kur noprasīju vai ir visi dokumenti, par garantiju apjautājos atsevišķi – jā, esot viss. Zvanot uz veikalu, man atbildēja it kā laipni, bet bez mazākās vēlmes palīdzēt. Uzskatu šo par klaju krāpniecību ar garantijas remontu. Jau vairākus gadus iepērkos i-neta veikalos un šis ir pirmais krāpšanas gadījums, kad precei netiek pievienots garantijas remontam derīgs dokuments un, sazvanot konkrēto interneta veikalu, vienīgais, ko viņi spēja atbildēt ir, ka vajadzēja skatīties vai pievienoti visi dokumenti, atbildēju, ka katram veikalam garantijai derīgs dokuments ir jāpievieno un ka katram veikalam tas izskatās citādāk, tāpēc iegādājoties preci, es ticu, ka tai tiek pievienoti visi LR normatīvajos aktos noteiktie dokumenti, t.sk. garantijas remonta dokuments, par kuru īpaši atsevišķi apjautājos piegādātājam. Par laimi līdz šim vienmēr esmu saskārusies ar korektu i-neta veikalu pārdoto preču apkalpošanu un lieki teikt, ka nekad vairs neizmantošu i-neta veikala 1a pakalpojumus, kā arī vērsīšos Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, jo ir klaji pārkāptas manas patērētāja tiesības uz preces garantijas laika remontu.
Labdien. Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lūdzu sazinieties ar mums uz [email protected] e-pastu vai čatā sakarā ar šo situāciju. Pieļaujam, ka vērsāties autorizētajā servisa centrā, kur saņēmāt atteikumu.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (3)
Nedomāju, ka sūdzība ir pamatota. Ja serviss (nez kurš) preci no tevis neņēma uz garantiju, vajadzēja taisnā ceļā zvanīt uz veikalu, neatejot no kases, vai arī nest preci uz veikalu, un atdot viņiem, lai nogādā servisā paši.
Ja tev liekas, ka ar pavaddokumentiem kaut kas ne tā - kas tieši? Kas nav atbilstoši aizpildīts, jeb kas iztrūka?
Cik man zinām obligāto ražotāja garantijas talonu dod līdzi sadzīves tehnikai un pa retam printeriem, kas ir jāaizpilda no paŗdeveja puses un štampele pa virsu.
Pa lielam visiem datotehtenikas pirkumiem pietiek ar čeku vai pavadzīmi. Bet jābūt arī sekojošai informācijai, kā Produkta nosaukums, modelis, sērijas numurs un ja telefons, tad IMEI. Ja šādu informāciju no dokumenta nevar nolasīt, tad jāpieprasa tirzdniecības vietai, lai tādu sagatavo ar štampeli (zīmogu).
Citi mēdz visu norādīt pavadzīmē, tad nevajag garantiajs talonu. Ja pavadzīmē (var būt atzīme, ka derīga bez paraksta un zīmoga) tas nav norādīts, tad diemžēl bez preces identifikācijas garantiajs remonts var atteikt pieņemt preci, jo papīrā nav rakstīts ko tieši nododat remontā un vai tiešām dokuments nav falcificēts. Jo var gadīties, ka parādās cits cilvēks ar līdzīgu dokumentu un līdzīgu seriālo numuru.
Rezumē, pieprasiet 1a.lv isniegt garantijas talonu ar tiešu ierīces identifikācijas numuriem, vai arī labotu pavadzīmi, kurā šī informācija parādās. Un dodieties uz servisu.
Vai arī nesiet uz 1a.lv lai viņi sūta uz servisu paši, bet šajā gadījumā būs ilgāks laiks, kamēr prece atnāks atpakaļ.
Veiksmi darbos un ne..
Likumi un noteikumi ir nevis tāpēc, lai čakarētu mums galvas, bet tāpēc, ka ir bijuši gadījumi un notikumi, kuru dēļ ir bijušas šādas problēmas. Tādēļ arī serviss drošības apsvēruma dēļ ar visām klienta asarām nevar pieņemt un garantēt, ka klients nemelo.
Cik neesmu dzirdējis telefona sarunas, kad kādam tīsi vai netīši telefons ir nosviests zemē vai eksperimentēts ar izturību, bet aiznesot uz servisu pasaka "nesaprotu, kas notika. Vienā brīdī vnk čušs.. nestrādā". Un tajā pašā laikā šis cilvēks servisu nosauc par Āžiem, jo uzķērās uz meliem. Cik cilvēku tik viedokļi par to kā kam jābūt..