Решено1a.lv - Komunikācija ar klientiem, nepietiekoši laba komunikācija
2019. Gada 14. Martā mēs pasūtījām dušas kabīni internetveikalā 1a.lv. Kad prece tika saņemta, izrādījās, ka tika nosūtīta nepareiza kabīne. Pēc dažām dienām ar mani sazinājās 1a konsultants un palūdza salīdzināt preču kodus. Izrādījās, ka sakrīt tikai vienas daļas kods. Ar konsultantu sarunājām, ka kurjers paņems nepareizās detaļas un atsūtīs īstās. 12. Aprīlī kurjers tās aizveda, bet pareizas duškabīnes detaļas mēs tā arī nesaņēmām.
Pēc tam iestājās klusums un no 1a darbiniekiem nebija nekādas reakcijas un informācijas par termiņiem, kad tiks nosūtīta pareiza prece.
Es pats sazvanījos ar viņiem, un palūdzu atcelt pasūtījumu un atgriezt man naudu par preci, kuru mēs tā arī nesaņēmām.
3. Maijā kurjers savāca pēdējo duškabīnes daļu (pareizo) , un atkal bija klusums. Es pats sazvanījos, un veikala darbinieks paskaidroja, ka lēmums par naudas atgriešanu tiks pieņemts 10 dienu laikā. Šodien ir 20. Maijs, un nauda joprojām nav atgriezta.
Dēļ tās situācijas man dzīvoklī apstājās visi remontdarbi. Kā arī nesaņēmu nekādu atvainošanos par sagādātajām neērtībām. Šo sūdzību es rakstu ar nolūku nevis sabojāt veikala reputāciju, bet palūgt veikala 1a vadību uzlabot komunikāciju ar klientiem.
Labdien,
Ļoti atvainojamies, ka sagādājām neērtības ar tik ilgu situācijas risināšanu.
Parasti līdzīga veida situācijas tiek risinātas ātrāk. Informācija par naudas atmaksu ir nodota grāmatvedībai.
Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
jā, šitas kantoris ir slikts... reklamēt sevi māk skaisti, bet kvalitāte!