Решено1a.lv - Klientu maldināšana, konkurences kropļošana
Internetveikalā sniegtā informācija par piegādes datumiem ir neatbilstoša situācijai.
Katru reizi veicot pasūtījumus norādītā informācija ir reāllaikā, kura nosaka, ka prece ir noliktavā un saņemama rīt, vai noteiktā dienā. Tikai pēc pasūtījuma veikšanām, tiek saņemti e-pasti par datuma pārcelšanu un nedēļa.
Un tā ir konstanti lielākajai daļai pasūtījumu, vismaz 70% no visiem pasūtījumiem ir pārcelti bez paskaidrojumiem, un mājaslapā visu laiku tiek maldināti klienti.
Klients pērkot preci vēlas saņemt to pēc iespējas ātrāk, un protams ka pirms iegādes izvērtē visus analogus un piedāvājumus, respektīvi ar šādu klientu maldināšanu uzņēmums kropļo arī tirgus situāciju un konkurenci.
Labdien,
Preču saņemšanas laikus koordinējam ar sadarbības partneriem un arī preču piegādes dienestiem, diemžēl mēdz būt situācijas, kad preces no piegādātāja kavējas dažādu no mums neatkarīgu apstākļu dēļ.
Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti.
Pasūtījumu saņēmāt 24.10.2019.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, un ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (2)
''Klients pērkot preci vēlas saņemt to pēc iespējas ātrāk'' - ja tiešām vēlas saņemt ātrāk, tad brauc uz jebkuru veikalu, kur šī prece ir, un uz vietas to arī nopērkt un saņem. Ja klients pērk preci 1a.lv, tad visticamāk tāpēc, ka tā ir lētāk nevis ātrāk.
Standarta vēstule no 1a puses. Protams, ja tā gadītos vienam klientam, to varētu saprast, bet šeit ir pilns ar šādām sūdzībām. Nu ja nevar laikā piegādāt preci, tad lai raksta, ka preces piegāde nevis rīt, bet 5-10 dienu laikā un bez pretenzijām. Klients savukārt pērkot zinās, ka būs jāgaida 10 dienas un kritiski izvērtēs šo info.
Ir bijušas sūdzības par to, ka klients zvana, jautā, vai prece ir uz vietas un viņam atbild, jā viss kārtībā varat pasūtīt un pēc tam tas pats stāsts.
Mērkaķi, citu vārdu nepiemeklēsi. Nekad un neko nepērku pie viņiem.