Решено1a.lv - Klientu maldināšana
1a.lv interneta veikals nespēj nodrošināt klientiem patiesu informāciju par preces pieejamību un saņemšanas laiku.
Mājas lapā atradu sev nepieciešamo preci. Pie preces bija norāde: "saņem jau šodien". Piezvanīju uz internetveikalu, lai pārliecinātos, ka preci tiešām saņemšu rīt. Pēc preces koda nosaukšanas klientu servisa speciāliste apstiprināja, ka konkrēto preci saņemšu jau nākamajā dienā.
Pēc pasūtījuma noformēšanas internetā tika uzrādīts, ka preci saņemšu pēc 4 dienām. Pēc tam atkal sazvanīju interneta veikala pārstāvi un atcēlu pasūtījumu.
Labdien. Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo pretenziju. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (2)
Man ar tikko tā bija. Preci nopirku, atlikumā rādīja, ka ir, bet nedabūju. Lai gan tā pati prece tirgojas tagad dārgāk (bez akcijas).
Tas viss, visticamāk, tāpēc, ka veikals tirgo "kreiso" Polijas preci! Ja prece nāk no vietējā, oficiālā piegādātāja, tad viss notiek ātri un mierīgi.