1a.lv - Klientu maldināšana
Pasūtīju sev vairākas datoru detaļas, pie kurām bija norādīts, ka prece ir noliktavā un pieejama. Veicu pasūtījumu, piegādes datums tika konkrēti maldināts. Sūtīšanas dienā man pasaka, ka prece būs tikai pēc 4 dienām, jo visas preces nav noliktavā. Ļoti neiesaku šo veikalu, ar piegādi un piegādes termiņiem šeit nevar rēķināties, kā arī maldina klientus, ka esot itkā noliktavā!
Labdien, Elīna. Ļoti atvainojamies par radušos situāciju, Jums šodien jau paskaidrojām telefona sarunā, ka liela pieprasījuma dēļ viena no komponentēm ir beigusies noliktavā pie vairumtirgotājiem un mēs gaidām jaunu pievedumu, tāpēc pasūtījuma saņemšanas termiņš ir pārcēlies. Atvainojamies par sagādātām neērtībām.
Комментарии (7)
Šāda situācija ir gandrīz visos interneta veikalos!
Latvijā patreiz, manuprāt, ir divi uzticami internetveikali: 1a.lv un rdveikals.lv
Varbūt ar kādu preces pieejamību būs problēmas. Varbūt kādā servisa gadījumā būs lēnāks process. Tas viss ir sīkums. Toties serviss kā tāds ir nesalīdzināms ar visiem cenu ****jiem ko klienti meklē iekš salīdzini, kā arī garantijas līmenis, ka veikals pēc pusgada nepazudīs no redzelsoka ir ievērojami augstāks.
Esmu savulaik izbaudījis, ko nozīmē nopirkt lētāko no salidzini atrodamajiem. Kad bija nepieciešama datora garantija, juridiskā persona jau bija cita tai veikalā, un viņus mani jautājumi neinteresēja - iepriekšējais tipa bija nobankrotējis. Prece izrādījās "pelēkā", un serviss šeit nebija pieejams. Tā kā saremontēt datoru bija gandrīz tikpat dārgi cik nopirkt jaunu, es tad nopirku jaunu iekš 1a.lv.
Man tās mācības pietika, vairs pēc lētākās cenas neskrienu, jo zinu ko tas var izmaksāt.
Pēcpārdošanas serviss, manuprāt, labākais ir rdveikalam, pēc tam 1a.
Es tev nepiekritīšu par 1a.lv un rdveikals. pirms mēneša veicām eksperementu pasūtījām vienu detaļu gan pie šiem, gan pie citiem, šie detaļu solija piegādāt nedēļas laikā, bet viens mazais veikals detaļu piegādājā jau tajā pašā vakarā.
Super! Un ceru, ka tad, ja ievajadzēsies detaļai garantiju, ka "mazais" veikals nebūs nobankrotējis un pildīs savas saistības. Tas ko es rakstu, ir no manas pieredzes. Prece nebija lēta un uzmetiens no veikala puses sanāca jūtams naudas izteiksmē.
Man arī bija "negadījums",kad man netika pat paziņots, ka kavēsies mans pasūtījums, bet smaržas bija dāvanai. Biju pasūtījusi 2- vienu dāvanai, vienu sev. Beigās izrādījās, ka dāvanas smaržas bija visu laiku gatavas saņemšanai, bet otras būtu pieejamas tikai pēc 4-5 dienās. Ja būtu laicīgi pateikuši, es aizbrauktu pakaļ dāvanai, tad pec tam sev paņemtu kaut pec mēneša...beigās paliku bez dāvanas!
Liekas drausmīgi arī tas, ka jāmaksā par pasūtījuma apstrādi, vai kā viņi to nosaukuši.
Lūk 1a un 220.lv ir kapeiku pisēji liekot cens zemāk nekā pie citiem un pēc tam prasa vēl naudu par pasūtījumu apstrādi. Liels fui tādiem!
Ir bijusi tieši tāda pat situācija pēdējo reizi iepērkoties 1a. Dienu pēc tam, kad jau bija jāpiegādā pasūtījumu, ES zvanu viņiem noskaidrot, kas notiek. Atbilde - PIEGĀDĀTĀJIEM neesot atveduši. Jautājums - kāpēc katalogā uzrādās, ka prece ir VEIKALA NOLIKTAVĀ, ja tās nav pat piegādātāja noliktavā? Galvenais - vēl dienu pēc mana zvana joprojām uzrādījās, ka šī trūkstošā prece viņiem ir noliktavā. Kādreiz biju gatavs pārmaksāt labās apkalpošanas dēļ, bet tagad veikals ir samaitājies. Nemaz nesākšu par ūber mega 80% atlaidēm, kas salidzini.lv izrādās kā vieni no sliktākajiem piedāvājumiem. Kā arī prece sadaļā "jaunumi" uzreiz ar 50% atlaidi u.tml. Man nepatīk, kad mani uzskata par idiotu.