1a.lv - Klientu maldināšana
9. Aprīlī veicu pasūtījumu (par kuru uzreiz tika veikta pilna samaksa) , neilgi pēc tam saņēmu apstiprinājuma e-pastu ar informāciju, ka pasūtījums tiks piegādāts 2 darba dienu laikā.
Tālāk sekoja e-pasts par pasūtījuma kavēšanos, neminot konkrētu iemeslu un kavēšanās laiku.
pirmdien, 11. Aprīlī sazinājos ar 1a pārstāvi pa informatīvo tālruni +371 63 588 024, kura paskaidroja, ka sūtījumu tajā pašā dienā saņem dpd kurjers, kurš to tālāk nogādās uz pakomātu, līdz ar to saņemšanas adreses maiņai vairs nav iespējama un paciņa drīzumā (12. Aprīlī + / - 1 diena) tiks saņemta. Pārstāve neko neminēja par iespējamo aizkavēšanos.
13. Aprīlī sūtījums joprojām nav ticis saņemts, kā arī nav informācijas par aizkavēšanās iemesliem, atkal sazinos ar 1a pārstāvi telefoniski, kura Sola noskaidrot sūtījuma statusu un atzvanīt. Jāmin, ka šoreiz pārstāve noliedz visu informāciju, kuru par sūtījumu saņēmu dienu iepriekš no citas pārstāves.
pēc 4 stundām zvanot vēlreiz, pasūtījuma statuss joprojām ir neskaidrs, Sola atzvanīt līdz darba dienas beigām. Vēl pēc vairākām stundām 1a pārstāve atzvana, taču tā arī nespēj paskaidrot kur atrodas sūtījums, kādēļ aizkavējies un kad tas sagaidāms. Paskaidroja vien to, ka izņemt klātienē vairs nav iespējams, jo par saņemšanas veidu jau izvēlēts dpd pakomāts.
solīja atzvanīt 14.04. , taču šajā dienā ar mani neviens no 1a pārstāvjiem tā arī nesazinājās. Joprojām nebiju saņēmusi skaidru informāciju par sūtījuma statusu nedz elektroniski, nedz telefoniski.
15.04. Pārbaudot sūtījuma statusu internetā, tas rādās kā "atcelts", lai gan dienu iepriekš tas vēl bija "sagatavošanas procesā". Jau atkal sazinoties ar klientu centru telefoniski, šī informācija apstiprinās un tiek solīts veikt naudas (460 eiro) atmaksu tuvāko 4 darba dienu laikā. Ņemot vērā, ka priekšā lieldienas, tad nauda sagaidāma vēl vismaz pēc nedēļas. Pirms svētkiem tu paliec ne tikai bez preces, bet arī bez baudas.
Ja klientu centrs būtu laicīgi anulējis pasūtījumu, nevis maldinājis mani 4 dienas par pasūtījuma statusu, iespējams, jau šobrīd arī nauda jau būtu saņemta atpakaļ un būtu iespējams preci pagūt pirms svētkiem iegādāties pie uzticamāka tirgotāja.
Ļoti labi saprotu situācijas, kad sūtījumi kavējas, bet pirmo reizi sastopos ar tik pretrunīgu un maldinošu informāciju no veikala pārstāvjiem! Ja prece kavēsies, man kā pircējam ir vitāli svarīgi zināt kavēšanās iemeslu un nākamo iespējamo piegādes laiku! ja pasūtījums atcelts, par to obligāti jāinformē klients!
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju.
Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Комментарии (3)
Pirku sogad jau cetras reizes no 1a, senukai un visas reizes apmierinaja. Laikam jums trapijas tada prece
Vismaz nauda tika atgriezta - pēc svētkiem. Paldies par to pašu. Vairs neplānoju izmantot šī internetveikala pakalpojumus.
Tas jau vairs nav tas foršais Latvijas 1a veikals... Kopš lietuvieši nopirka galīgi nolaiduši, tipiska padarīšana , ka prece nav, tik velk garumā un ko atrunājas , štrunts par precēm vai naudu, bet tomēr atieksme un laiks !