Решено1a.lv - Klientu maldināšana ar piegādi.
Sākas velo sezona, izdomāju sev pasūtīt velosipēdu 1a.lv veikalā, par cik iepriekš biju iepircies, problēmu nav bijis.
Pasūtu noskatīto velosipēdu nav svarīgi brends/modelis (08.05.2018) , cena pieņemama, sagaidīšu (15.05.2018) un beidzot varēšu izbaudīt velo sezonu.
Zvanu 14.05.2018, lai pārliecinātos par saņemšanu. Saņemu atbildi - ritenis nav, un nebūs.
Attiecīgā krāsa nav un nebūs. 1a.lv darbinieks - piedāvā alternatīvu krāsu, (protams neviens nepirks tādu riteni, kāds viņam nepatīk) , un protams "ja nu tomēr", ritenis atkal jāsūta, un jāgaida nedēļa, un varbūt atnāks. Paldies, tiešām pārliecinājāt! Visas preces iegādājos, iepriekš jau samaksājot.
Protams, šobrīd izmantot alternatīvas arī nevaru, jo redz man vēl mana iesniegtā nauda jāgaida 5 darba dienas.
Man tad jautājums 1a.lv kā jūs variet pārdot preci, nepārliecinoties, par preču atlikumiem? Dzīvojam 21 gadsimtā, jūs taču esat viedais interneta veikals? ! Lai akcionāri mazāk pērk sev dārgas spēļmantiņas un vairāk reinvestē peļnu, lai uzlabotu jūsu lēto uzskaites sistēmu, ja nav dzirdējuši par tādu lietu kā inventory report (preču atlikumi) . Ja nav iespējams tādu ieviest (vai preci pasūtiet no piegādātāja) , tad vismaz uzlabojiet komunikāciju ar jūsu piegādātājiem.
Arī jautājums, pie konkurences padomes: starp uznēmumiem mūsdienās ir liela konkurence, vieni no svarīgākajiem faktoriem, ir cena, laiks, kvalitāte, apkalpošana. Patērētājs izvēlas jūsu servisu, dēļ pieņemamās cenas, un laikiem, kādos jūs 1a.lv savu servisu uzņematies izpildīt. Pienākot "deadline" jūs paziņojiet, kad savas saistības izpildīt nespējat. Tajā pat laikā, jūsu konkurentam, prece ir uz vietas, bet nedaudz dārgāk. (es varēju būt potenciālais klients, jūsu konkurentam, bet jūs ar maldināšanu, konkurentam atņemat klientu) . - bet produktu patērētājs nesaņem. Kur skatās konkurences padome?
Esmu gatavs maksāt vairāk, vai mazāk, ja norādītie termiņi tiek izpildīti. Šajā gadījumā, jūs vienozīmīgi maldiniet patērētājus, + veicināt negodīgu konkurenci, blakus uzņēmējiem, kas strādā šajā uzņēmējdarbības nozarē.
Saprastu, ka vēl piedāvātu dēļ nepatīkamā starpgadījuma kādu patīkamu "feedback", pat tas netiek piedāvāts.
Lūdzu 1a.lv pārstāvji/atbildīgās personas, pārskatiet sūdzības.lv interneta vietni, par jums cik ir ierakstus. Jūsu viena liela problēma ir nepiegādātā prece norādītajā termiņā. Tātad lūdzu, ja redzat, kad ir izteikta problēma, un vājais posms piegādēs, strādāja pie tā. Uzlabojiet savstarpēju komunikāciju.
Un lūdzu, nevajag man argumentācijas sniegt, ar jūsu 97% atdevi uz piegādātajām precēm laikā. Manā rīcībā nav statistika, un neviena informācija, lai varētu to ņemt vērā, kā ticamu. Es esmu viens no tiem 3% procentiem, un tas nav patīkami kātrā gadījumā.
Esmu smagi vīlies, varbūt ne par to, ka nesaņēmu gaidāmo riteni, bet par to faktu, kad vēl aizvien ši problēma turpinās, un tiek valstiski pieļauta negodīga konkurence.
Jūs esat zaudējuši uzticamu klientu.
Sveiki. Paldies par Jūsu komentāru. Ļoti novērtējam Jūs kā mūsu pastāvīgo klientu. Sazinājāmies ar Jums un izskaidrojām situāciju. Mūsu sistēmā šobrīd ir vairāki simti piegādātāju un diemžēl kaut reti, taču ir situācijas, kad piegādātājs nav laicīgi atjaunojis produktu atlikumus, kas rezultējas situācijā, kad prece nav pieejama. Taču, protams, nepārtraukti uzlabojam gan mūsu sistēmu, gan izvērtējam mūsu piegādātājus, lai situācijas, kad pasūtītais produkts nav pieejama, samazinātu līdz minimumam. Ceram uz sadarbību ar Jums arī turpmāk un atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий