www.sudzibas.lv 1a.lv Klientu apkalpošana

1a.lv - Klientu apkalpošana

Ikkatru reizi, kad esmu mēģinājis veikt pasūtijumu 1a.lv internetveikalā problēmas sākās jau ar piegādi uz viņu kantori. Sākotnēji tiek norādīts viens datums, visu esmu ieplānojis un izbrīvējis laiku norādītajā dienā, tomēr nebiju vēl saņēmis ziņu, ka ir jau uz vietas, tāpēc sākotnēji uzrakstīju uz e-pastu, pēcāk arī piezvanīju un noskaidrojās, ka kārtējā kavēšanās ar precēm ( varēja jau paši paziņot ). Šāda problēma radusies ikkatru reizi. Ir bijuši vēl labāki gadījumi, atnāk ziņa, ka manas preces ir uz vietas - aizbraucu pakaļ un atklājās, ka viena no precēm ir vai nu atsūtīta nepareizā vai neatnākusi nemaz, šādi arī ir gadījies vismaz divreiz, lai arī nemaz tik bieži neesmu iepircies, taču summas ir bijušas pietiekami lielas. Īsumā - ja Jums ir lērums brīvā laika braukāšanai, viņu apzvanīšanai un preču gaidīšanai ilgāk nekā paredzēts - izvēlaties 1a.lv!Ja Jums tomēr ir svarīgi, lai pret Jums attiecas, kā pret klientu - meklējiet alternatīvas.es personīgi viņu pakalpojumus vairs nekad neizmantošu un arī citiem iesaku un ieteikšu to nedarīt.P.s - pievienotais attēls ir viņu atsūtītais e-pasts, kuru dienā noteikti ir jāizsūta reizes 1000x nomainot tikai preces nosaukumu, šajā pašā gadījumā var redzēt, ka vārds ''prece'' ir daudzskaitlī, kaut arī runa iet tikai par vienu produktu.

A

Комментарии (2)

1a.lv Ответ от представителя 07.01.2015

Sveiki, Reini! Diemžēl, bet tā notiek, kad kāda no pasūtītām precēm beidzas noliktavā vai arī pie piegādātāja un jauns pievedums ir jāgaida ilgāk nekā bija plānots. Cenšamies mājaslapā norādīt precīzu preces ienākšanas datumu, taču bieži vien piegādātāji pārceļ šo datumu. Atvainojamies par sagādātām neērtībām un ceram uz Jūsu sapratni.

A Asums 07.01.2015

Tādā gadījumā ir interesanti - priekš kā ir domāts uzraksts ''Ir noliktavā'', ja patiesībā, visticamāk, vēl atrodas pie vairumtirgotājiem? Pircēju maldināšanai? Atvainojos, viss ir saprotams, bet, ja šāda veida problēmas rodas gandrīz katru reizi (ņemot vērā arī līdzcilvēku nepatīkamo pieredzi), tad arī rodas neapturama vēlme rakstīt šeit sūdzību. Jūsu darba politikā tas, protams, neko nemainīs, bet varbūt palīdzēs potenciālajiem klientiem izvairīties no nepatīkamiem brīžiem.

Veiksmi darbā un cerēsim uz uzlabojumiem Jūsu attieksmē pret klientiem un to apkalpošanu ne tikai vārdu līmenī.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы