1a.lv - Klientu apkalpošana
Sākās viss ar to, ka tieši pirms svētkiem pasūtījām konsoli brālim, bet kā par nelaimi, konsole vienkārši neatbilda datora operētājsistēmai - 31.decembrī devāmies ar konsoli uz Mūkusalas ielu, kur ļoti nekompotenta darbiniece paskaidroja, ka viņa domā, ka 14 dienas ir neskaitot svētkus, jo pa svētkiem strādā tikai preču izsniegšana, ne remonts.Tā nu sagaidīju kamēr paiet svētki, cerēdams, ka 14dienas nebūs pagājušas, lai nauda nebūtu izdota velti.Protams, nācās izbrīvēt laiku, kavēt darbu. Apmēram stundu nosēdēju, sagaidot savu kārtu - lai gan priekšā bija tikai 4 cilvēki.Kad nu beidzot sagaidīju savu numuriņu, piegāju pie letes, bet abas meitenes nodūrušas acis uz leju, pat nekāda "labdien".. Aiz viņām kautkāda melnmate izgāzusi vēderu sēž, kas pa maikas apakšu ārā lien.Tad nu izstāstījis savu bēdu, iedeva man pildīt iesniegumu, protams, palīdzības nekādas, jo mani apkalpojošā Liāna bija pārāk aizņemta risinot personīgās problēmas ar puisi pa telefonu un mētājot telefonu iepriekšpieminētājai melnmatei. Protams, rinda aiz manis aug..Tad nu pie Liānas ieradās puisis, kura aizgāja runāties un abas pārējās man pat pievērst uzmanību nevēlējās, kad radās jautājums ko norādīt attiecīgā lauciņā ieaniegumā. Tā teikt, kā klients, sajutos nevēlams. Šī bija pirmā reize, kad tur iepirkos un arī pēdējā. Fui!Un par visu labu frāzi vai arī acu skatienu vispār var necerēt. Nebūtu strādājis klientu apkalpošanā, varbūt raudzītos uz to savādāk, bet sajūta tiešām bija tāda, ka firmai klients tiešām ir vienaldzīgs, jo viņi taču būs vienmēr..
Комментарии (2)
Pilnībā Jums piekrītu, taču ikkatru reizi, kad esmu mēģinājis veikt pasūtijumu no šī internetveikala problēmas sākās jau ar piegādi uz viņu kantori. Sākotnēji tiek norādīts viens datums, visu esmu ieplānojis un izbrīvējis laiku norādītajā dienā, tomēr nebiju vēl saņēmis ziņu, ka ir jau uz vietas, tāpēc piezvanīju un noskaidrojās, ka kārtējā kavēšanās ar precēm ( varēja jau paši paziņot ). Šāda problēma radusies ikkatru reizi. Ir bijuši vēl labāki gadījumi, atnāk ziņa, ka manas preces ir uz vietas - aizbraucu pakaļ un atklājās, ka viena no precēm ir vai nu atsūtīta nepareizā vai neatnākusi nemaz, šādi arī ir gadījies vismaz divreiz, lai arī nemaz tik bieži neesmu iepircies, taču summas ir bijušas pietiekami lielas.
Īsumā - ja Jums ir lērums brīvā laika braukāšanai, viņu apzvanīšanai un preču gaidīšanai ilgāk nekā paredzēts - izvēlaties 1a.lv!
Ja Jums tomēr ir svarīgi, lai pret Jums attiecas, kā pret klientu - meklējiet alternatīvas.
es personīgi viņu pakalpojumus vairs nekad neizmantošu un arī citiem iesaku un ieteikšu to nedarīt.
P.s - pievienotais attēls ir viņu atsūtītais e-pasts, kuru dienā noteikti ir jāizsūta reizes 1000x nomainot tikai preces nosaukumu.
Sveiki, Jāni!
Ļoti atvainojamies par šādu apkalpošanu, kas Jūsuprāt bija nepilnvērtīga, mūsu darbiniece ar Jums sazinājās un atvainojās :) Kā arī vēlamies atzīmēt, ka prece tika pieņemta atpakaļ, kaut arī bija jau pagājušas 14 dienas no pirkuma brīža. Ceram arī uz Jūsu sapratni un pozitīvu sadarbību nākotnē.