1a.lv - Katastrofāls serviss un meļi!
Vēlos izteikt vislielāko neapmierinātību ar interneta veikala 1a.lv darbību un katastrofālo klientu servisu. Biju pasūtījis preci – bērnam dāvanu uz Ziemassvētkiem – pirmdien, 19. decembrī un izvēlējos preci saņemt 22. decembrī ar piegādi uz DPD Paku bodi. Ņemot vērā, ka preci solīja piegādāt 1-3 darba dienu laikā, man neradās ne mazāko šaubu, ka preci norādītajā datumā piegādās.
22. decembrī nebiju saņēmis pilnīgi nekādu informāciju no veikala par piegādi. Tāpēc zvanīju klientu servisam pa tālruni, kuru ne vien nevarēja sazvanīt, bet arī piedāvātais pakalpojums – atzvanīt vēlāk – nenostrādāja. Vairāku stundu laikā neviens tā arī neatzvanīja.
Nolēmu izmantot visus saziņas kanālus, lai uzzinātu par piegādi: e-pastu, Facebook, mājaslapas čatu. Mājaslapas čats vispār atstāja iespaidu, ka tā ir "viltus", nefunkcionējoša izkārtne, jo uz maniem ierakstiem vispār neviens neatbildēja.
Tikai īsi pirms plkst. 18.00 mani e-pastā informēja, ka prece būs tikai rītā. Interesanti, kāpēc man to jānoskaidro pašam, nevis man par to paziņo pats veikals?
Dusmās devos uz klientu apkalpošanas centru Mūkusalas ielā 41, kurā man arī dievojās – prece tik tiešām būs nākamajā dienā. Turklāt kāda darbiniece, pārmetoši apgalvoja, ka vajagot lasīt lapas noteikumus. Esot rakstīts, ka prece var kavēties. Interesanti, kurā vietā tas rakstīts? Joprojām neesmu atradis šādu atrunu, ja vien tas nav ar supermaziem fontiem noslēpts kādā no sadaļām.
Apmēram pēc stundas Facebook saņēmu sekojošu ziņu:
*"Labdien, Jūsu sūtījums ir rindā uz izsūtīšanu, diemžēl sūtījuma piegāde kavējas un var būt piegādāta tikai pēc Ziemassvētkiem. Ļoti atvainojamies par radušos situāciju un sagādātām neērtībām. Diemžēl pirmssvētku laikā ir ļoti daudz mainīgu faktoru, kas ietekmē uz pasūtījuma piegādes datumu."*
Pēc Ziemassvētkiem? Sanāk, ka īsā laikā 2 saskares punktos veikala pārstāvji man bija atklāti melojuši par piegādi.
Tā visa rezultātā vakar nācās skraidīt pa pārpildītu lielveikalu, lai nopirktu līdzīgu dāvanu bērnam uz svētkiem.
No preces atteicos un pieprasīju atgriezt visu samaksāto naudu. Gribētu redzēt, cik ātri tas notiks. Iespējams pēc jaunā gada.
Īsais rezumē, ja jums ir dārgs savs laiks un nervi, NEKAD, NEKAD neiepērkaties šajā veikalā!!!
Sveiki. Ir nodarbināti visi iespējamie papildspēki, lai pēc iespējas vairāk pircēju saņemtu pirkumus pirms Ziemassvētkiem, kā arī tiek nodarbināts mūsu loģistikas cents uz pilnu jaudu, tas strādās bez brīvdienām 24h diennaktī, lai arī tiktu izsūtīti tie sūtījumi, kuri diemžēl vēl nav izsūtīti. Šajā Pirmssvētku laikā pasūtījumu skaits ir daudzreiz vairākkāršojies, līdz ar to ir zināmas grūtības laicīgi apstrādāt milzīgu daudzumu pasūtījumu. Diemžēl jāatzīst, ka daļa sūtījumu tiks piegādāti tikai pēc Ziemassvētkiem. Ceram uz Jūsu sapratni un pozitīvu sadarbību nākotnē. Priecīgus Jums Ziemassvētkus :)
Добавить комментарий