1a.lv - Iesaiņošana, attieksme
Šodien, 18. Decembrī ap plkst. 12:00 devos pakaļ savam pasūtījumam. Tā kā tuvojās svētki – izvēlējos pasūtīt vīram dāvanu tieši 1a.lv, tā kā pasūtīto preču bija daudz, zināju, ka vīrs dosies pēc pasūtijuma kopā ar mani.Tā kā 1a.lv mājas lapā, formējot pasūtijumu ir piedāvāta iespēja dāvanu saņemt skaisti iesaiņotu, izvēlējos šo opciju, lai izvairītos no tā, ka vīrs savu ziemassvētku pārsteigumu redz pirms pašiem ziemassvētkiem. Formējot pasūtijumu, pie katras preces ir opcija izvēlēties, kuru konkrēto preci iesaiņot un kuru ne. Tad nu es atzīmēju, gatavībā maksāt dāvanai papildus 5. 99eur par iesaiņošanu. Dodamies uz 1a.lv biroju. Kā jau pirms ziemassvētkiem – rindas garas, bet tā kā mums nebija iespējas mūsu 2 mēnešus veco bērnu atstāt pie vecmāmiņas, devāmies pēc nummuriņa, kas paredzēts vecākiem ar bērniem. Liels prieks, ka 1a.lv padomā par vecākiem ar bērniem un šķiet, ka tikām pa priekšu visai rindai. Bet mūsu prieki beidzās ļoti ātri:Atnes vīra dāvanu, protams, ka neiesaiņotu un blakus noliek kasti, kas ne pēc izskata ir tāda, kādu piedāvā 1a.lv (Ar bantīti u. T. T.) un pēc izmēra un formas tāda, kurā nevar ielikt nevienu priekšmetu no pasūtijuma saraksta, pat labi sasmalcinot.. Protams, ka pārsteigums izjaukts, vīrs dāvanu redzējis un es nepatīkami pārsteigta. Prasu, kas par lietu – pasūtiju tak, ka konkrēto preci iesaiņo un formējot pasūtijumu norādiju kuru preci iesaiņot – man atbildēja, ka 1a.lv pārstāvvji nezin kuru preci es vēlos iesaiņot, jo viņiem tas nekur neuzrādoties un tas neesot viņu pienākums. Tātad formējot pasūtijumu, opcija pie katras preces, atzīmēt, ka to iesaiņo nozīmē to, ka saņemot pasūtijumu mēs saņemam vienkārši atsevišķu kartona kasti. Protams pat izmēram nav nozīmes.Rezultātā – vīrs savu dāvanu ir redzējis, man tiek iedota parasta kartona kaste pa 5. 99eur, kurā es nevaru iesaiņot itin neko no pasūtītā (No kastes es, protams, atteicos) un kopā pasūtijumu pie kases mēs gaidījām, laikam, kādu pusstundu, pa to laiku, meitene, kas mūs apkalpoja, nesa preces arī citām meitenēm, kas apkalpoja citus cilvēkus pie citām kasēm.Diemžēl vārdu es meitenei nepiefiksēju, jo biju ļoti izsista no sliedēm un viņa tāpat visu laiku skraidīja pa noliktavu.1a.lv es patstāvīgi iepērkos internet un 1a.lv vienmēr ir bijusi mana primārā izvēle, esmu pievērusi acis uz to, ka iepriekšējās reizes ir bijis ilgi jāgaida pasūtījums uz vietas, (Salīdzinot ar citiem interneta veikaliem, kur pasūtījums, ja ir gatavs saņemšanai, tad uzreiz arī ir saņemams, nevis pēctam, kad pasūtītājs ierodas pēc pasūtijuma, tad tikai pa visu noliktavu tiek likts kopā) bet šoreiz bija par traku. Esmu ļoti, ļoti vīlusies…
Комментарии (3)
Kā būtu bijis jābūt...
Labdien, Krista. Ļoti atvainojamies par radušos situāciju ar dāvanas iesaiņošanu, Jūsu pretenziju esam jau saņēmuši un izvērtējuši. Diemžēl dāvanu iesaiņojuma kastīte ne vienmēr der pēc izmēriem, jo paredzēt kādi būs preces iepakojuma izmēri, mēs nevaram. Taču veiksim uzlabojumus, lai šādi gadījumi neatkārtotos. Vēlreiz atvainojamies, ceram uz Jūsu sapratni un pozitīvu sadarbību nākotnē. :)
Kā "paredzēt"? Un kāpēc tad ir opcija iesaiņot KONKRĒTU PRECI? Kāpēc vispār ir opcija "iesaiņot" nevis "iedosim Jums nederīgu kasti" ?