1a.lv - Garantijas serviss nesalabo preci
Kādu laiku atpakaļ 1a.lv tika iegādāts spēļu kontrolieris, maz tika lietots, ar laiku spiežot uz Pogas, tā sāka "iekrist", taču turpināja strādāt. Garantijas periods bija tikai sācies, prece nesen iegādāta, tāpēc nolemts bija kontrolieri aizvest 1a.lv garantijas servisā. Tur pastāstīju situāciju un atdevu kontrolieri. Pēc laika atnāk e-pasts, ka kontrolieri var savākt, bet remonts nebija veikts, jo "defekts netika konstatēts". Izrādas dokumentos darbiniece norādīja, ka poga nestrādā (kas tā nav, jo problēma bija cita) , kas nozīmē, ka "viss ir kārtībā". Spiesta biju kontrolieri nodot vēlreiz garantijas servisa remontā, šoreiz aprakstot dokumentā iemeslu pati. Atkal e-pasts, atkal "defekts nav konstatēts". Apnika tas, ka nekas nenotiek un vēlme jau pazuda tērēt degvielu braukājot pa centriem. Jau šodien tomēr lietojot kontrolieri ar to nabaga pogu, viņa vienkārši salūza pavisam. Elektroprece izrādījās nekvalitatīva, garantijas serviss neprofesionāls, darbinieki pasīvi agresīvi uz visu reaģē. Spēļu kontrolieriem tā ir izplatīta problēma, tāpēc līdz šim neizprotu kāpēc nekas netika izdarīts.
Labdien,
Paldies, ka sazinājāties ar 1a.lv un informējāt par savu iepirkšanās pieredzi, lai arī tā nav bijusi pozitīva.
Diemžēl, mēs Jūs nevaram identificēt, kā mūsu klientu.
Labprāt uzzinātu ko vairāk par šo situāciju tādēļ lūdzam Jūs sazināties elektroniski rakstot uz [email protected]
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Комментарии (3)
Nu nespied tik stipri tās pogas.
Varu ieteikt turpmāk pirkt dateks.lv .Pārsvara vienmēr tur esmu iegādajies gan datorus gan arī ''džoistiku''.Nav bijušas problemas ar apkalpošanas servisu vajadzību gadījumos.
Daži jūsu gadījumi, protams, nav normāla statistika, bet... Dateksam vismaz birojs atrodas daudz reiz vieglāk pieejamā vietā, tas ir fakts. ;-)