1a.lv - Garantijas serviss
Iegadājos preci (planšetdators) 01/2015. Lietojot atklāju ka nav norādītas atmiņas daudzums un planšete kļuva nelietojama. 01/2016 aiznesu uz 1a noteikto autorizēto servisu-DEFEKTS mātes platē. Pēc defekta akta iesniegšanas vēlējos atgriezt naudu. Atgriež, bet arī garantijas laikā ir nolietojums un summa ir daudz mazāka par ko nopirku. Vēlējos atcelt naudas izmaksu lai vismaz nezaudējot naudu apmainīt pret preci, bet nē, 1a pasaka ka šādas preces jau sen nav un viņi nevar atcelt naudas atgriešanu (kura tiks izmaksāta pēc 10 lidz 15 dienām).
Nekad, neviena internetveikalā nav bijušas tādas problēmas ar naudas atgriešanu, bet 1a parāda ar šo ka svarīgs ir nevis klients, bet viņu pašu labklājība, nu biznesā tas ir pareizi. Bet cūciska attieksme.
Pēkot preci 1a.lv ievērot visus garantijas noteikumus, savādāk garantija ir izdevīga tikai 1a
Комментарии (8)
Вы можете оспорить решение - т.к такие условия не соответствуют правилам честной конкуренции, а также не оговорены договором и условиями покупки. Оспаривайте решение и требуйте возврата полной суммы!!! Нужна будет помощь в составлении заявления, искового требования или консультация - пишите! [slēpt]@inbox.lv)
Jocīgi.. ir lietota prece gadu un tad tikai konstatēta atmiāns ietilpība. Cik lasu tad viss ir pareizi un zinu, ka daudzās vietās šāds risinājums būtu.
Visam ir nolietojums un pareiza rīcība.
Nepareiza rīcība, ja kaut kas neatbilst tam kas ir pirkts.
Par atmiņu runājot uzreiz pateikšu, ka tas ir pilnīgi visām ierīcēm, kā portatīvie datori, planšetes un viedtālruņi.
visbiežāk Android ierīcēm! Rakstīts 8GB, bet pieejami 4GB. Tā tam ir jābūt un tā ir normāla prakse, jo operētājsistēmai kaut kur arī ir jāglabājas. Viedās ierīcēs nav jums jātiek klāt pie sistēmas failiem! Tādēļ Android gadījumā aptuveni 2-5GB jūs neredzēsiet ierīcē un netiksiet klāt. Daudzi domā, ka tā ir šmaukšanās. Vēlreiz. Tā ir viedierīce nevis Windows. Jums nav jātiek klāt sistēmas failiem. Kas gribēs tas tiks.
Ja planšete nav korekti strādājusi, tad pareizi darīts ka nests uz servisu. Nav dzirdēts ka atmiņa pazūd lietošanas rezultātā. Domāju, ka vnk sākumā nepievērsāt uzmanību vai arī nezinājāt, ka 2-5GB aizņem Android, kam netieciet klāt. windows un Apple planšetēm tieši tas pats.
Tas ko te ierakstījusi darba drošība ir murgs. Gribētos redzēt kurš sūdzēsies tiesā par 100€ plansēti vai lētāku. Pēc gada lietošanas vēl jovairāk kaut ko darīt lietas labā.
vienīgās tiesības ir pieprasīt naudu, novērst problēmas vai apmainīt. NAv teikts vai pilnā apmērā kaut kas jāapmaksā vai arī obligāti nauda jāmaksā. Ir tikai iespējas sniegtas un tām pielāgojas.
Karoč .. veiksmi.
Planšetes kopeja atmina paredzets 8gb, vai tad visu to aizņem sistēma? Uz šodienu atmina 1gb nav nekas. un sakuma lietojot kamer nebija aplikacijas pietika, bet tad sakot tas instalet atklajas ka nepietiek vietas.
Tiesa gan jau negriezishos, bet jau naudu atgriez - 30% no pirkuma summas. un ta ka iegadato preci maina tikai uz tadup ashu un vairs tadas nav pardosana, tad 1a.lv atsakas ko darit un paliek pie sava ka tikai naudas atgriesana.
un tomer defetks par atminu ir no pirmas dienas, un ka mineju paradijas tad kad saku likt aplikacijas.
Labdien, Kaspar. Jūs iesniedzāt mums preces defektācijas aktu, ko Jums izsniedza autorizēts serviss. Tas nozīmē, ka prece nav labojama un tās maiņa nav iespējama, attiecīgi par to tiek atgriezta nauda, ņemot vērā preces nolietojumu tās lietošanas laikā.
Господа из 1а - ответьте мне на один вопрос - желательно здесь!
В чем логика: 1)Гарантийный товар не возможно исправить (отремонтировать), 2)Обмен гарантийного товара не возможен потому что, авторизованный сервис выдал акт о том, что товар не возможно починить (отремонтировать) 3) Деньги будут возвращены с учетом использования! А теперь вопрос1: А если товар возможно починить? Вопрос2: В каких случаях производится обмен - без учета использования? Вопрос3: Я не хочу деньги - я хочу такой же товар, он мне необходим!!! Что тогда???
Nez pēc kādas likumā apstiprinātas un noteiktas metodoloģijas jūs to nolietojumu rēķināsiet. Uz aci piemetīsiet? Pieļauju, ka no ražotāja saņemsiet kredītnoti par pilnu summu, vienīgi tas klients jums, šķiet, nav īsti svarīgs!
1a.lv nav orientēts uz klienta labklājību, jo šāda prakse, ka nauda tiek atgriezta rēķinot nolietojumu, kad ir bijis sākotnēji precei rūpnīcas defekts, īespējams ir ļoti reta un man zināmi internetveikali kas to izmantotu.
Ja Ne Ponimaju Kantoru, 192 zhalobi, ni odnoj reshennoj, mogut toljko otpisivatj komentarii i ne figa ne delatj. Ne uzheli iz 192 zhalob hotj odnu trudno razreshit?????
I tak pisali pro nih chto rejting svoj zavishajut na Saladzini.lv predlagaja denjgi. Kak mozhno doverjatj kantore s takoj reputaciej???