Решено1a.lv - Garantijas remonts
Jau otrā reize pusgada laikā, kad kāda prece jānes uz garantiju. Neko darīt, tā var gadities, bet te tikai sākas labākā daļa, nebeidzami termiņi un neadekvāta gaidīšana. Lielākie Latvijā, bet kvantitāte nav kvalitāte.
Konkrēti šoreiz par viedpulksteni, summa varbūt nav liela, bet tas, ka jāgaida 30 darba dienas ir neadekvāti, pie tam painteresējoties Ptac normāli būtu 15. Zvani cik gribi, neko jaunu uzzināt nevar, viss vēl servisā utt.
Labdien,
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju, ka garantijas serviss ieilga.
Situācija ir atrisināta un kredītrēķins citas preces iegādei Jums tika nosūtīts uz e pastu.
Ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (4)
neviens Tev PTAC nepeteiks ka normāla servisa laiks ir 15 dienas :D
Sorry, 15 darba dienas, bet vispār divreiz pateica jau.
Tā kā tikko piedzimis?Mēnesis ir adekvāti,ja tiek sūtīts vēl pa kādām citām valstīm.
Un kad Tu? Mēnnesis ir adekvāti, bet ja tuvojas jau diviem?
Un man principā pilnīgi vienalga kur ir serviss, tā noteikti nav mana problēma.