Решено1a.lv - Ejiet uz citiem veikaliem un ietaupiet sev laiku un čakaru..
Biju sarakstījis garu tekstu, bet tas viss izdzēsās, otrreiz palagu nerakstīšu. Īsumā, biju pasūtījis monitoru oktobra sākumā, saņemot to tika konstatēts defekts, ka ekrānam. Aiz displeja ir diezgan liels pleķis - visticamākais ka puteklis. Monitoru uzreiz vedu atpakaļ uz servisu, nodrošināju viņus ar video un foto materiālu ar problēmu, mierināja un solīja, ka viss tiks pēc iespējas ātrāk atrisināts - muļķības. Gandrīz veselu pusotru mēnesi es biju bez naudas un preces, laigan monitors pie manis bija tikai fiziski 3 dienas. Zvanot un prasot klientu apkalpošanas centram kas notiek (pēc servisa aicinājuma zvanīt uz 1a nevis viņiem, jo šie man nevar sniegt info par remonts procesu tādēļ ka es esmu trešā persona) , man atbild ka nav zināms nekā vel, neko nevar pateikt, jāgaida u. T. T. , prasīju ko tik ilgi, jo jau divas vai vairāk nedēļas bija pagājušas, prece pie manis fiziski 3 dienas. Atbild ar to pašu, neko nezin, vēl piemetina, ka pats esmu uz to parakstījies - uz ko tieši? Uz to ka saņemšu brāķi? Nu labi, paiet kopā 3 nedēļas apmēram, un pēc bombardēšanas ar ziņām saņemu atbildi, ka serviss tik tiešām ir konstatējis defektu (apbrīnojami, tur nekad daudz jau no paša sākuma nebūtu jādara, es nodrošināju viņus ar vizuālo materiālu, un tas ir skaidrs ka šo. Defektu nelabo, kur nu vēl ielocītā tipa ekrānam) , un ziņoja, ka man tikšot izrakstīts kredītrēķins, pagāja kopumā vēl kādas 3 nedēļas, tātad monitors servisā bija ap 3 nedēļām, tad 1a nočakarēja vēl 3 nedēļas tīri uz neko. Zvanot un prasot kas par lietu, tās pašas atbildes - neko nezin, nemāk atbildēt, serviss tuvākajā laikā veiks šo kredītrēķina izmaksu, bet kas ir tuvākais laiks? Nedēļa, mēnesis, gads? ! - nezinām! Būs jāgaida. Nu vienreizēji, pēc gandrīz kā pusotra mēneša saņēmu šo summu kā kuponu, kuru var izmantot, protams, tikai viņu interneta veikalā, lieki piebilst, šis pats monitors nu jau ir dārgāks un citi variantus kurus noskatījos, arī pa nedēļu ir kosmiski kāpušies cenā. Izlēmu paņemt citu ar piemaksu, otreiz riskēt negribēju ar to pašu, un še tev, šim es aizbraucu pakaļ, atvedu mājās, saslēdzu - uz ekrāna beigti pikseļi, kas ir diezgan nepieņemami par 400€ dārgu monitoru. Protams, vedu atpakaļ bet šoreiz prasu atpakaļ naudu, dabūju vēl 3 nedēļas pagaidīt pa virsu visam pārējam, neiesaku ar šiem klauniem sadarboties, it sevišķi kad runa ir par dārgām un delikātām precēm, viss ir it kā ok, līdz ko jums nāksies saskarties ar servisu - ļoti lēns, nekompetenta klienta apkalpošana, neko pateikt nemāk, runā brīžiem pat pārmetoši, vienos vārdos sakot viņiem pašiem nav nekādas kārtības vai struktūras, un izpelnījušies būt par lielāko interneta veikalu arī nav, agrāk ja bija vēl labi, tagad tas līmenis ir cits. Vajadzēja vadīties pēc simtajām sūdzībām kas par viņiem jau šeit bija. Ja pirksiet ko dārgu vai kādu elektroniku, ejiet uz citiem veikaliem un ietaupiet sev laiku un čakaru..
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (2)
Jā te sūdzību par viņiem ir kaudzēm, brīnos, ka vēl ir tādi cilvēki, kuri spēlē šinī "loterijā".
Es pats tur neko nepērku un arī draugus vienmēr atrunāju, stāstot cik desmiti sūdzību ir par šo veikalu par dāžādiem gadījumiem.
Pareizi dari, bet runājot par cilvēkiem kuri turpina riskēt - visticamāk viņiem iepriekšēja pieredze ir bijusi laba, un balstoties uz to arī veic pirkumu šajā internets veikalā. Es pats esmu šo to pircis, dārgākais bija telefons, bet ar to nekādas problēmas, lielākās problēmas sākas kad ir vajadzīgs garantijas remonts, tad brīnumi notiek, pašam nav sanācis vēl tā, ka baigi kavētos tie paredzētie piegādes datumi, brt 90% no laika es esmu braucis pakaļ pats. Tomēr, tāda attieksme, izčakarēt veselu pusotru mēnesi dēļ monitora kurš pie manis paša bija tikai 3 dienas, ir brutāli stulbi, pēctam naudas atgriešanas vietā izsniegt kaut kādu virtuālo kuponu ir spļāviens sejā, kad nu ar atgriezto v i r t u ā l o naudu pat nevar iegādāties to pašu preci - tev vēl jāpiemaksā. Noteikti labāk ir doties uz jebkuru tuvāko veikalu uz vietas skatīties lietas, un kaut vai nedaudz piemaksāt, toties pēcapkalpošana būs savādākā līmenī.