Решено1a.lv - Drausmīga klientu apkalpošana un dezinformācija
Sākšu ar to, ka prece jau tūlīt ir mēnesi garantijā, gan viena, gan otra. (Dators Un Ssd Disks)
ssd disks kurš garantijā tika nogādāts 11.09.2020 garantijas servisā nonāca 16.09.2020. Par kura tālākajām gaitām joprojām nekas nav zināms un zvanīt uz klientu apkalpošanas centriem ir pilnīgi bezjēdzīgi, jo neviens neko nezin, nevienam nekas neinteresē. Tikai Sola informāciju nodot tālāk, ka ar mani sazināšoties (jā, kā tad.)
tālāk par otru preci, respektīvi visu pārējo datoru kas tika nogādāts garantijā 14.09.2020 ilgi bija bez jebkādas ziņas, līdz 28.09.2020 viņš ir nonācis garantijas servisā, pāris minūtes pēc atnāk e-pasts, ka datoram defekts nav konstatēts un viss esot kārtībā. Tā kā precei tika pievienots apraksts ar konkrēto problēmu kura mani ir apmeklējusi es domāju, ka visticamāk pilnīgi nekas nav darīts, ja tā problēma nav atrasta.
Tālāk tiek zvanīts uz klientu apkalpošanas centru, ka vēlos runāt ar servisa centru, lai saprastu kādas ir bijušas defekta pārbaudīšanas metodes. Protams ar servisa centru iespēju nav sazināties, nodošot kārtējo reizi informāciju tālāk servisa centram...
Nu tad šodien nu jau nezinu vairs cik ilgi gaidot jebkādu zvanu, par jebkuru preci... Neviens nezvana. Noskaities zvanu atkal uz klientu apkalpošanas centru. Man protams atkal neviens neko neprot atbildēt, neko nevar pateikt, kārtējo reizi saku, lai savieno, vai iedod man garantijas servisa telefona numuru, tas neesot iespējams un viņi to nedrīkstot darīt. Tālāk jau teicu, lai savieno ar vadītāju, vai menedžeri. Protams arī to nedrīkstot. Kā tad lai risina problēmu?
Nav tā, ka es pats būtu no Rīgas un man būtu ļoti izdevīgi vest viņu brāķu preces uz garantiju, zaudēt darba dienu, tērēt degvielu, mēnesi gaidīt... Saņemt absolūti nekādu noderīgu informāciju par manu preci, kā arī tagad kad it kā nav nekāds defekts konstatēts, jābrauc būs pakaļ uz Rīgu, jātērē degviela, darba diena un atvedot mājās visticamāk būs tieši tā pati problēma. Domājat, ka atkal man nebūs jādzenas uz garantiju kurā atkal neko nedarīs neviens?
Klientu apkalpošana un interese risināt problēmu ir absolūta nulle. Katru reizi kad tiek zvanīts uz klientu apkalpošanas centru katrs darbinieks Saka ko citu. Viens Saka, ka garantijas servisam nav numura uz ko zvanīt, cits Saka, ka tas numurs esot tikai darbiniekiem un citi tikai Sola, ka nodos manu informāciju tālāk servisa centram un tos solījumus esmu jau pietiekami klausījies, taču zvanu līdz šim nav.
Ja tuvāko dienu laikā nebūs nekādu tālāku darbību, tad nāksies vien Griesties Ptac
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju.
Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (3)
Vai šobrīd ir kas mainījies? Esmu identiskā situācijā, dators jau mēnesi servisā, kad zvanu viss, ko man 1a atbild- nodosim informāciju servisam, ar jums sazināsies (kas, protams, nav noticis). Vai PTAC ir iesaistīts? No tā bija kāds labums?
Joprojām nekas nav mainījies. Uz epastiem atbilžu nav, servisa centrs ar mani joprojām nav sazinājies. PTAC vēl nav iesaistīts, taču gaidu jebkādu atbildi no interneta veikala. Ja turpinājums būs atkal tikai solījums, tad tiks rakstīts iesniegums.
Mums tāda pati situācija. Izrādās servisa iesnieguma aktā ir minētas 30 darba dienas (!) tikai diagnostikai, nevis kalendārās dienas. Bet nu arī tās ir pagājušas un atbildes joprojām nav. Cik sapratu no 1a.lv klientu centra darbinieces, tad dators visu šo laiku ir plauktiņā nogulējis, jo atbildes joprojām nav.