Решено1a.lv - Defektīva prece | Uzņēmums nesniedz atbildi uz e-mail sūdzību
Saņemto preci (veļasmašīnu) atpakojot, izrādījās, ka tā ir defektīva - sabuktēta. No ārpuses konkrētajā vietā iepakojums nebija vizuāli bojāts.
Tika nosūtīts e-pasts ar foto uz [slēpt]@1a.lv un [slēpt]@1a.lv. Pagājušas vairākas dienas, taču uzņēmums uz e-mail nav atbildējis.
Neatpakojot preci pilnībā, ir arī redzams, ka iepakojumā ir ūdens un iepakojuma kartons ir izmircis no iekšpuses. Bundulī ir redzami ūdens nosēdumi. Tas liek domāt, ka prece jau ir kādreiz pārdota, atgriezta un vēlreiz pārdota kā jauna.
Labdien,
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, saistībā ar radušos situāciju.
Veicot pārbaudi noskaidrojām, ka precei izsniegšanas punktā iepakojuma bojājumi nav konstatēti.
Sazinājāmies ar Jums e pastā un situāciju izskaidrojām. Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Situācija nevar tikt uzskatīta par atrisinātu. Komunikācija no 1a puses bija nepatīkama, apgrūtinoša, un bija skaidri redzams, ka 1a darbinieki neiedziļinājās situācijā. Nevis uzņēmums sazinājās ar mani vairākas reizes, bet man vajadzēja vairākas dienas pēc kārtas zvanīt uzņēmumam un rakstīt vairākus e-pastus, lai saņmetu precīzi 1 atbildi, kurā no uzņēmuma puses bija "atrakstīšanās par situāciju".
Publiski paustie uzņēmuma komentāri šinī vietnē neatbilst reālajam situācijas aprakstam, kas risinājušies starp klientu un uzņēmumu.