www.sudzibas.lv 1a.lv Cilvēku maldināšana, nepatiesas informācijas sniegšana (piegāde)

Решено1a.lv - Cilvēku maldināšana, nepatiesas informācijas sniegšana (piegāde)

Pasūtīju preci kura bija pieejama noliktavā. Pārskatīju piegādes termiņus un jaunumus, kur nekas nebija minēts ka varētu būt kādi iemesli kas varētu aizkavēt preces piegādi. Pienāk piegādes datums un ziņu pat par pasūtījuma izpildi neesmu saņēmis tāpēc nolemju sazināties ar 1a.lv. Pēc īsas sarunas noskaidroju, ka "esot ļoti liela noslogotība un preci saņemšu vienu dienu pirms ziemassvētkiem". Saprotu, ziemassvētku sezona, pasūtījumu daudz, bet kur jūs bijāt pasūtījuma brīdī lai brīdinātu par šādu piegādes laiku un nekonkrētu datumu, jo šaubu maz par to ka nesaņemšu šo preci arī turpmāk norādītajā dienā, pēc pārējo sūdzību palasīšanas. Kāpēc piedāvā tādas "akcijas" par piegādi tik īsā laikā, ja visi labi zin, ka neviens no šādiem pasūtījumiem netiks izpildīts noteiktajā laikā, jo taču rinda ir!? Tiešām pēdējā reize kad izmantoju Latvijas internetveikalus. (ja saņemšu preci solītajā pārceltajā datumā izmainīšu šo sūdzību, bet viedokli vairs nekas nemainīs)

Жалоба успешно разрешена Pēteris alba 21.12.2016

Sūtījums šodien tika izsūtīts, atvainojos par savu neapmierinātību un viedokļa izteikšanu.

Комментарии (15)

T Tong Po 21.12.2016

Pēteri, labrīt! Tā raksti, it kā tev šie būtu pirmie ziemassvētki! Dāvanas ir jāsarūpē vai nu decembra sākumā, vai arī jāiet uz veikalu un jāpērk to, kas tur ir. Internetveikali patiešām ir nereāli noslogoti, un nevajadzētu būt nekādam pārsteigumam, kad izpildes termiņš ir kādu brīdi garāks. Skaties uz kuru gribi - visur būs viens un tas pats - termiņš, labākajā gadījumā ilgs, vai sliktākajā - vispār neprognozējams!

P Pēteris alba 21.12.2016

Personīgi man ir pieredze ar interneta veikaliem kuriem nav nekādu kavēšanos jebkurā gada laikā, nezinu un mani neintresē kā viņi šo ir spējīgi realizēt, bet vismaz brīdinājums par to ka prece var kavēties būtu superīgs nevis reklāma ka tieši tagad ziemassvētku sezonā mēs jums piedāvājam preces izsūtīt vienas dienas laikā un vēl visādus nereālus solījumus. Tātad, ja veikals katru gadu saskaras ar šādu problēmu viņam tas ir jārisina, vai nu brīdinot visus klientus par iespējamu preču kavēšanos vai vienkārši svētku sezonā šo pakalpojumu nepiedāvāt vai piedāvāt ar pagarinātu termiņu. Es nerunāju par kurjeru noslogotību, bet par to ka prece "kura ir noliktavā" nevar atrast savu ceļu līdz kurjeram. Mani tiešām pārsteidz tas, jo neticu ka visi Latvijas iedzīvotāji izvelējās ziemassvētkos iepirkties vienā un tajā pašā veikalā, tāpēc lai nogādātu preci kura "atrodas noliktavā" līdz kurjeram nevajadzētu aizņemt nedēļu, bet nu tas, protams, mans personīgais viedoklis. Viss ko es vēlētos redzēt kā uzlabojumu ir tas, ja preci nav iespējams nogādāt termiņā, tad pirmkārt klientu servisam pašam tas būtu jāpabrīdina nevis man jāmeklē informācija un otrkārt, (ja tas visiem jau sen ir zināms) tad piedāvāt man atgriezt naudu jau tajā brīdī kad veikals saprot ka nevarēs izpildīt savas saistības noteiktajā laikā (kaut vai automatizētas formas veidā kas neprasa papildus darbaspēku).

P Pēteris alba 21.12.2016

Problēma rodas tajā, ka pasūtījuma brīdī man bija alternatīvas, šobrīd vairs jau ne (atliek tikai cerēt), un kā tu pats saki, veikals zināja ka nebūs spējīgs pildīt savus solījumus jau pasūtījuma brīdī.

T Tong Po 21.12.2016

Cik man ir nācies saskarties ar internetveikalu biznesu, tad man ir pārliecība, ka konkrēti šajā veikalā patiešām iepērkas daudzkārt vairāk cilvēki, nekā jebkurā citā internetveikalā. Turklāt, personīgu uzskatu šo vienu konkrēto veikalu par vienu no labākajiem piemēriem, kā uzņēmums investē sava biznesa attīstībā - ievērojami uzlabojumi notiek gadu no gada.
Pēteri, nekādā gadījumā nevēlos mainīt tavu uzskatu par šo uzņēmumu. Tas, ko uz ko vēlējos vērst tavu uzmanību, ir konkrētais kalendārais laiks un "karstā sezona" visā pārdošanā. Ja veikalā prece tiek turēta uz vietas - tur to saņem uzreiz. Internetveikals - tavu pasūtījumu apstrādā, pasūta no piegādātāja - tālāk jau atkarīgs cik ātri piegādātājs spēs preces atvest. Un tici man, vairumtirgotājiem/piegādātājiem šis laiks ir vēl karstāks, jo viņiem jāapkalpo praktiski visi tirgus dalībnieki, kas kait ko pasūta. Un daprotams, ka nekādus piegādes termiņus viņi patreiz apgalvot nevar, izņemot to, vai prece ir pieejama vai ir izpārdota. Tas tad ir tas, ko tu redzi internetveikalā - prece ir pieejama noliktavā. Tu taču saproti, ka internetveikalam pamatā pēc definīcijas sava noliktava vai nu nav, vai nu ir stipri ierobežota.

G Gatis Veldre 23.12.2016

Šaubos, ka Tong Po ir Jūsu īstais vārds. Varbūt nevajadzētu rakstīt anonīmus komentārus, zem kuriem visdrīzāk slēpjas kāds no 1a.lv pārstāvjiem? Ja Latvijas "biznesmeņi" spētu domāt un plānot ilgtermiņā, tad šādu problēmu nebūtu. Ja Vācijas interneta veikali spēj piegādāt preci karstākajā Ziemassvētku laikā 4 darba dienu laikā līdz manas mājas durvīm, tad Jūsu piegāde un serviss ir zem katras kritikas.

T Tong Po 23.12.2016

Gati, bet protams, ka šis ir tā saucamais segvārds jeb Nickname.
Nē es nestrādāju 1a.lv un neesmu nekādīgi saistīts ar šo kompāniju.

Gati! Man ļoti patīk, kamēs skatāmies uz attīstītajām Rietumeiropas ekonomikām un salīdzinām savu ar viņējo! Un, protams, kā nu bez tā - noliekam līdz ar zemi visu, kas ir mūsējais!
Pastāsti kur tu strādā - es tev pastāstīšu cik s***aina kompānija, salīdzinot ar Rietumvalstīm. Easy! Pilnīgi jebkuru mazās Latvijas biznesu var tā "nolikt".
Zini, redzot kā šis veikals (1a.lv) attīstās, es esmu pārliecināts, ka pēc dažiem gadiem, tas strādās patiešām perfekti, un, iespējams, tas būs TOP e-veikals Baltijā. Jau tagad tas ir galvastiesu pārāks par citiem, piemēram, pieejamajos e-veikala servisos, struktūrā, pārskatāmībā, sortimenta, utt. Tici man, tas nemaksā mazu naudu. Bet veikala īpašnieki tur investē, attīsta un uztur. Un tas viss mūsu mazajā Latvijas tirgū, kur visi sūdzas, ka nevar neko padaraīt, mazs tirgus, nevar attīstīties - šis veikals VAR.
Un turpina attīstīt ne tikai e-veikala platformu, bet arī loģistiku, kā arī izplešas uz visām Baltijas Valstīm.
Pirms norej, varbūt kādreiz pavērtē un novērtē - nav daudz mums tādi piemēri, kur uzņēmumu patiešām var uzteikt.

Un tad kad šis pats veikals sataisa lažū - protams, "dragājam" bez žēlastības. Tikai tai pat laikā arī padomājam līdzi, vai paši no savas puses esam pietiekami atbildīgi plānojuši lietas, lai neizdošanās gadījumā, neuzveltu visu atbildību par savām iegribām uz veikala pleciem.

G Gatis Veldre 23.12.2016

Tev pašam smiekli nenāk par šādiem komentāriem? Lūdzu, beidz nodarboties ar demagoģiju.

Tieši kāpēc man būtu jāaizstāv vietējais "bizness" (apzināti lieku pēdiņās), ja tas neievēro itin nekādus labas klientu apkalpošanas standartus. Varbūt palasi šodien iesniegtās sūdzības par 1a.lv, kuros tiek stāstīta identiska situācija, kā gadījās ar mani. Un tā nav 1-2 sūdzības.

T Tong Po 23.12.2016

Nē, man nenāk smiekli! Un kā ir ar Tevi, kad salīdzi Vāciju ar Latviju? Varbūt vēl pamēģini salīdzināt Kīnas ražošanu ar Latvijas ražošanu.

Es neaizstāvu vietējo biznesu. Es nepieņemu "kaucējus" un nejēdzīgus sūdzmaņus, kam viss un visi slikti, tajā laikā paši nedomā līdzi ar galvu! Visi vainīgi, tikai paši "svētās govis"!

alergologs 21.12.2016

Jā nu vispār dāvanas ir jāpērk laicīgi, nevis jāpaļaujas uz kaut kādu mistisku interneta veikalu, ka šis noliks zem eglītes.. Ja gribas pēdējā brīdī, tad pašam jāskrien uz veikalu un jāpērk.

P Pēteris alba 21.12.2016

Tātad jūs man gribat teikt ka tie termiņi ir vispār nekam nevajadzīgi un vispār bezjēdzīgi, jo jebkurš kurš sev vēlas televizoru taču pats var viņu uztaisīt! Nu atvainojiet, kādu laiku neuzturējos šajā valstī un aizmirsu ka iedzīvotājiem ir pilnīgi vienalga ko viņiem sola un kas ir realitātē. Prestižš ir tikai izskats un kvalitāte paredzēta eksportam. Diemžēl aizmirsu šo, jo Manā uztverē šādas reklāmas nedrīkst eksistēt ne tikai šajā uzņēmumā, ne arī kādā citā kas to nav spējīgs pildīt.

R Ritvars319 21.12.2016

Pasūtīju preci jau 06.decembrī. Līdz 16.decembrim no 1a puses vispar nebija nekādas informācijas, tpc nolēmu pats ar viņiem sazināties. Pateica, ka sazināšoties ar kurjeriem un man pārzvanīšot. Ta arī neviens man nepārzvanīja. Sazinajos ar viņiem vēlreiz 19. decembrī. Uz ko saņēmu atbildi, ka no mana pasūtījuma 3 preces vēl esot jāgaida (tiek piegādatas no noliktavas). Un preces varešu saņemt 21.decembrī, jeb šodien. Skatoties majas lapā redzu, ka ir palikusi viena prece ar atzīmi-pasūtīts pie piegādātāja. Nu piedodiet, atvainojiet, bet mans pacietības mērs ir pilns. Jau biju saplānojis visu uz priekšu un šodien man bija paredzēts doties uz Rūjienas pusi(uz mājām). Bet tā vietā esmu spiests uzkavēties Rīgas pusē un gaidīt, kad tad beidzot varešu saņemt pasūtījumu kuru veicu 14 dienas atpakaļ (tiek skaitītas 1a darba dienas. Paldies. Man palika vieglāk.

L Ligita123 22.12.2016

Man arī ar šo veikalu saistās ļoti negatīva pieredze, lai gan prece pasūtīta laicīgi, neskaitāmas reizes zvanīju un mēģināju noskaidrot, kad reiz saņemšu pasūtījumu. Ceru, ka tas tomēr notiks rīt. Slikta komunikācija, zvanot, saņemu dažādas versijas par preces piegādi. Pēdējā versija - 10 dienas nespēju saņemt pasūtījumu, jo to neesot iespējams iesaiņot?????

M Mar 23.12.2016

Sūda veikala.

D dincelis 23.12.2016

Un arī esmu to starpā, kura jau laicīgi pirms 2 nedēļām veicu pasūtījumu (Ziemassvētku dāvanas) ar noteikto piegādes termiņu - 19.12!! Joprojām nekā! Lai gan sazinoties pirms 2 dienām solīja, ka saņemšu jau 21.12..
Sabojāta svētku sajūta, jo vairāki tuvie cilvēki nesaņems dāvanas.. :( :(

C Chernobyl 24.07.2018

Несколько месяцев назад заказывал телефон ulefone s7 + карту памяти. Всё пришло в наилучшем виде на 4 день.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы