Решено1a.lv - Briesmīgs serviss
Nesaku pirkt lielākus pirkumus, iegādājos velosipēdu, tik atsūtīts velosipēds citā krāsā, ļoti slikts klientu serviss, mēnesi regulāri jāzvana un jāraksta, lai saņemtu kādu atbildi un tiktu piedāvāts kāds risinājums, turklāt tiek sniegta nepatiesa informācija (prece bija pirkta līzingā, 1a.lv darbinieks apgalvoja, ka iesniegums par līzinga laušanu ir nosūtīts līzinga kompānijai, bet sazinoties ar līzinga kompāniju nedēļu pēc šīs sarakstes ar 1a. , viņi nebija šādu informāciju saņēmuši) .
Tikai pēc mēneša, kad jau biju galēji izmisusi un plānoju vērsties Ptac, par ko arī informējot 1a.lv, informācija tika nosūtīta līzinga kompānijai, līzinga līgums lauzts un pirmā iemaksa atgriezta.
Iesaku saaudzēt savu nervu sistēmu un labāk iegādāties lielākus pirkumus citur.
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (2)
Labdien! Brīdī, kad rakstīju daudzos e-pastus uz [slēpt]@1a.lv diemžēl atbildes bija novēlotas vai uz uzdotajiem jautājumiem netika atbildēts. Šobrīd esmu atgriezusi preci un saņēmusi maksājumu, līdz ar to viss ko vēlos, ir brīdināt citus pircējus par nepatīkamo pieredzi, kas var sagaidīt.
Nopietni? Un kā tieši izpaudās šie " vairākkārtējie mēģinājumi" ? Diemžēl to, ka klientu serviss bija briesmīgs un zem jebkādas kritikas, nevar nekādi atrisināt.