Решено1a.lv - Brāķis

Tika pasūtīts ritenis manam dēlam, kurš dzīvo ar manu mammu, pēc mēneša nobruka aizmugurējā riepa, man pateica ka tas ir brāķis jo nojuka detaļa kas vispār nevar nojukt, pat nevar aizvest uz remontu, jo esmu pati ārzemēs, bet mamma ar dēlu nevar jo tuvākais serviss ir apmēram 70km no mājām. Unikāls serviss... Un tā vēl bij dzimšanas dienas dāvana... Tagad dēliņš nelaimīgs... Vairs te nekad neko nesūtīšu un vēl to riteni nedēļas vietā sūtīja mēnesi, tāpat kā iepriekšējo preci... Cūcība

29.06.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от 1a.lv Ответ от представителя 01.07.2019

Labdien,
Diemžēl, katram ražotājam ir savs brāķa procents, no tā pilnīgi izvairīties nav iespējams.
Sadarbojamies ar uzticamiem un zināmiem piegādātājiem, jo vēlamies saviem klientiem tikai to labāko.
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām.
Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.

Жалоба успешно разрешена Sudzibas.lv Admin 26.08.2019

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

I

Комментарии (3)

I Ivija Bebe 29.06.2019

1a.lv brāķis

A aicis24 29.06.2019

Kā jau mēs uz detaļām redzam,ir rakstīts, Made un China.Protams,mūsdienās jau vis no turienes nāk un es ar esmu uzsēdies uz AliExpress un mantas tikai tur pērku.Ko gribēji teikt,ja jūs riteni 1a veikalā pirkāt pa 100€, tad riteņa pašizmaksa, drošvien bija ne vairāk kā 40€.Tapēc nav brīnums,ka plīst tās detaļas kurām nevajadzētu plīst.

S swizz 29.06.2019

Nav bijusi neviena brāķēta prece , esmu iegādājies gan sadzīves elektrotehniku , gan datortehniku u.c. Nekad nav bijušas problēmas . Ir bijuši kādi 20+ pasūtījumi. Ja cilvēks pērkot lētu apšaubāmas izcelsmes preci , cer uz nenormālu kvalitāti , tad tā ir viņa paša problēma. Skaidrs ka tīrai Ķīnas precei brāķa procents būs lielāks nekā brenda analogam. Protams, tas neizslēdz to ka arī brendi nav ar brāķiem . Katrā ziņā neaizstāvu veikalu , bet sūdzība pilnīgs bezsakars. Sākuma risiniet problēmu ar veikalu nevis raudāt internetā cik viss ir slikti. Un nevajag bērnu kā iemeslu problēmas uzpūšanai izmantot. Bērnam ir jāsaprot ka dzīve gadās dažādi , mamma viņu mīl un ritens būs cits vietā.
Viss reiz salūst, visi reiz nomirst. Tā nu uz skarbas nots pabeigšu savu subjektīvo viedokli.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы