1a.lv - Brāķētas un nekvalitatīva prece
Pārdod nekvalitatīvu preci, apkrāp klientus. Iegādājos portatīvo datoru, ar tehniskām problēmām, kad apmainīja otrais arī ir ar tehniskām problēmām. Kā arī programmatūra viņiem ir brāķēta un dārga, naudu atsakās atgriezt. Visiem pircējiem iesaku uz vietas prasīt, lai atver un parāda ka strādā! Arī programmatūru uzstādiet uz vietas, kaut vai visu dienu sēdiet.
Комментарии (10)
Krievu posiltorga analogs! Speciāli domāts priekš nēģervalstiņām!
Pērkam pie viņiem divus personāldatorus. Viens man kalpo jau 6 gadus, vienreiz jau pēc garantijas bija remontā ar kādu nieciņu. Otro datoru paņemam pusotru gadu atpakāļ - arī nekādu sūdzību.
Domāju, kā Jūsu gadījumā, vienkārši ir rūpnīcas brāķis šim modelim.
Mans Laptops ar strādā jau 5to gadu un viss ok!
Nebija slinkums visiem veikala darbiniekiem rakstīt komentārus? Saprotu, ka visa prestiža tiek sagrauta, bet neko darīt mūsdienās daudz konkurentu. Jāsamierinās, ka nespēj sniegt kvalitatīvu pakalpojumu. Un neiet runa vai interneta veikals ražo vai neražo, bet gan par tirgošanu! Ja nemāk pārdot kvalitatīvu preci un pakalpojumus tad tā ir pašu vaina. Nedomāju, ka kāds būtu priecīgs samaksāt naudu par vairākām precēm un neviena no viņām nepilda savas funkcijas (brāķēta prece). Neviens nesaka, ka tā ir darbinieku vaina, ka nestrādā, bet gan paša uzņēmuma vaina, ka nespēj sadarboties ar kvalitatīviem pakalpojuma sniedzējiem. Paskatoties kā prece līdz Latvijai nonāk, nebrīnos, ka cilvēki nes atpakaļ mainīt un ir neapmierināti, jo tikko iegādāta KVALITATĪVA JAUNA prece un neko nevar izdarīt, jāmet ārā, nevajag stāstīt, ka šis ir pirmais gadījums tāds jūsu veikalā.
* Ja nav ko uzrakstīt, tad labāk nerakstīt. (Attiecas uz īpaši apdāvināto komentāriem!)
Cienījamais darbiniek, nebojā ar mani nervus. Izlasi vēlreiz un varbūt sapratīsi, bet īpaši apdāvinātiem es jau izteicu piedāvājumu nerakstīt. Es dzīvoju demokrātiskā valstī man ir tiesības brīvi paust savus uzskatus! Nevajag runāt, ka visā pasaulē kaut kas notiek, pati zinu, māku arī izlasīt. Pieredze ir liela ar ārvalstīm, visas preces kuras iegādātas ārzemēs vēl līdz šim kalpo un no pirmās dienas bez problēmām! Arī ar lielveikalā iegādātiem portatīvajiem datoriem viss ir kārtībā! Tā kā nevajag stāstīt, ka visā pasaulē! Runa iet par konkrēto interneta veikalu nevajag bāzt citus, ja veikals ir tik atzīts, pazīstams tirgū un ar ilgu gadu pieredzi, tad kur ir kvalitāte? Tad nav ko termiņus likt 14. dienas! Jābrīdina cilvēki, ka tiek pārdota brāķēta prece un atpakaļ nepieņemam, naudu neatgriežam, ka nesniedzam kvalitatīvu preci vai pakalpojumu. Nu nevajag visus uzskatīt par muļķiem, ja es iegādātos šajā veikalā preci un man viņa neietu, es visu kantori apgrieztu kājām gaisā, pa visām tiesām iznēsātu tā ka maz neliktos, vajag domāt ar ko sadarbojas, nav ko iepirkt Lietuvas pazemes kantora preci. Tā kā šajā gadījumā preci iegādājās amatpersona un kurai nav laika un pacietības visu šo izturēt viņš gaida, kad interneta veikals sniegs pilnu un kvalitatīvu pakalpojumu! Tas nozīmē, ka preces aprakstā sniegto informāciju gaida no šīs konkrētās prece, kas iegādāta interneta veikalā www.1a.lv
*Par personas goda un cieņas aizskārumu draud Kriminālatbildība.
*Pastāv ētikas kodekss!
Ieteiktu nesteigties ar apvainojumiem! Diez vai gribēsi ar tiesvedību nodarboties!
Lasīt jāiemācās, nevar lasīt starp rindiņām!
Neviens nav teicis, ka ir iegādāts viltots portatīvais dators, ir iegādāts ar tehnisku defektu (nejūti starpību vārdos?) Tāda politika jāņem ārā no konkrētā interneta veikala, ja nespēj sniegt tādas ekstras kā bez defekta preces.
Kāds sakars ar pārbaudi? Man taču neinteresē kā viņi pārbaudīs, es maksāju naudu viņiem jādod prece, kas ir tāda kāda viņai jābūt. Ja uzņēmums nespēj sadarboties ar kratīgiem piegādātājiem tad taču tā ir uzņēmuma vaina.
Ja palasa sociālajos tīklos, neviens vien izsaka savas pretenzijas par konkrēto interneta veikalu, secinājums, ka kaut, kas uzņēmumam "klibo" (neiet/neveicas). Nevar būt, ka cilvēki visi priecājas par to, ka iegādājušies brāķētas preces.
Nu nav smuki kad vaina ir uzņēmuma pusē vēl, pretenzijas izteikt. Jo cilvēks, kas pērk preci viņš pērk no konkrētā uzņēmuma nevis no ražotāja preci, tad sanāk ka uzņēmums kurš pārdod ir starpnieks un atbildība jāuzņemas uzņēmumam!
Biznes ir smaga lieta, ja neveicas, tad arī neveiksies, nav lemts!
____________________________________________________________________________________
Jānomierinās būtu tajā galā un nevis jāizvairās no atbildības un jāsūta prom cilvēks kurš dzīvo demokrātiskā valstī un ar savām tiesībām, gudrāk būtu atbildēt par to ko dara, runā, domā, raksta!
Es labāk zināšu kā un kur man dzīvot! Pašam būtu jāpārdomā vai iederas šajā sabiedrībā. Nevajag mācīt, kad pašam vēl jāaug!
Galīgi jau ne pa tēmai!
Kāds sakars firmām? Nevajag visu tagad gāzt ārā, ja grib palielīties ar gudrību, var to darīt citur, man gudrība neinteresē!
Runa iet par uzņēmumu KONKRĒTI SIA ''MOBILUKS" vai tiešām nav skaidrs? Runa iet par to kādu preci viņi kā uzņēmums sniedz cilvēkiem, nešķirojot pēc rasēm, tautībām un finansiālo stāvokli! Tāda attieksme kā Jums, ir sodāma ar Krimināllikumu.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Viela pārdomām uzņēmums (x) iegādājas preces, pircējs ierodas, iegādājas un pēc laika konstatē, ka ir bojāta piemēram: Jūs iegādājaties kaut vai kādu augli(nav būtiski, tā arī ir prece), atnākat mājās, sākat griezt viņu, viņš ir sapuvis, jūs nesat uz veikalu prasiet, lai atgriež naudu vai apmaina (pēc jūsu izvēles), bet veikals jums pasaka mēs par to neatbildam griežaties pie ražotājiem šajā gadījumā pie piegādātājiem, lai viņi jums dod naudu vai maina!
Tas bija jau pa bērnu līmenim izskaidrots kā strādā uzņēmums.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tā pat notiek ar uzņēmumu kurš no sevis vainu noveļ uz ražotājiem, piegādātājiem. Uzņēmums negrib uzņemties atbildību, jo negrib dzīvot zaudējumos. Ja uzņēmums paņemtu preci sabojāto ko pārdeva un atgrieztu pircējam naudu tad sanāk, ka pircējs apmierināts, bet firma neapmierināta, jo zaudējumi un īsti arī ražotāji negribēs ņemt, jo ražotājiem taču arī nevajag zaudējumus. _____________________________________________________________________________________
Svešus cilvēkus uzrunā uz ''JŪS'', ''TU'' var lietot kad dresē suni.
Kurš runā par kādu dārgumu?Jūs zināt manu finansiālo stāvokli? Kā varat Man kaut ko pārmest? To inteliģenci un ētiku vajadzētu pamācīties.
Nevajag spriedelēt, ja neko nezin. Klusēšana labākā atbilde. Ja nav ko atbildēt, nevajag es sapratīšu, ka nav vārdu. Nevajag sevi neērtā situācijā likt, nezinot par cilvēku, kaut ko absurdu teikt.
*Es jau teicu man neinteresē kā prece nonāk līdz uzņēmumam, man interesē ko uzņēmums sniedz man kā klientam.
Ļoti izglītota persona.
Jūs sev varat vilkt savu uzpurni. Man neinteresē par jaunu preci garantija, nevajag jau pēc sava maka spriest par citu preci. Ja Jūs pats nespējat iegādāties tādu preci, nevajag jau uzreiz citus apskaust.
Nezināju, ka interneta veikals 1a pārdod mēslus. Tagad arī citi lasītāji redzēs kā veikals darbojas. Prece pie tam ir jaunākais modelis, tā kā gudrības izlēcieni neizdevās.
Jūs tik zinošs par 1a darbiniekiem, jo pats/pati izmantojat papildus pakalpojumus?
Būtu pa priekšu pārliecinājies, ko un kā uzrunāt, ''smīkņa'' arī daudz ko neizsaka, tāpēc pirms kaut ko sakāt padomājat vai nenāksies atbildēt par savu rīcību.
*Tiesvedība ir smaga lieta, neiesaku sprēgāt, jo dažiem sagādā prieku citus iesūdzēt un vēl morālo atlīdzību pieprasīt.Nevajag domāt, ka neviens neko neatradīs, neuzzinās. Likuma nezināšana, neatbrīvo no atbildības. Cilvēkus ar īpašu gudrību tiesa ļoti gaida.
Man nekas nav jāatzīst, man ir sava taisnība un vari taisīt cik gribi savu muti vaļa vai ciet. Man neko neaizvērsiet.
Nekādas īpašās pretī nākšanas neviens neprasa, prasa, lai savu nekvalitatīvo preci maina bez pretenzijām vai atgiež naudu klientam.
Labāk neraksti te neko un pašam vieglāka dzīve būs.
bieži vien problēma nav datorā, bet gan blīvē starp monitoru un krēslu