Решено1a.lv - Bojāts ekrāns
28.09 iegādājos pie 1a.lv Sharp TV, ar milzīgiem ekrāna bojājumiem. Veikalā neviens nepiedāvāja preci apskatīt un kā jūs labi ziniet, tur fiziski nav vietas, kur pircējs varētu atvērt un apskatīt savu pirkumu. 29.09 zvana centra operatore teica, ka tas nav viņu pienākums pārbaudīt kastes saturu un tās viņi vaļā neplēšot. Šis acīmredzami nebija tas gadījums, jo kaste bija vairākkārt gan atplēsta, gan vizuāli ļoti cietusi, gan mistiski aplīmēta ar skoču. Izmantoju atteikuma tiesības un 29.09 preci atgriezu veikalā. Sakarā ar minēto, pieprasīju naudas atmaksu un līguma laušanu. Rakstīju "labākajam tavam'' veikalam vairākkārt, ne ziņas ne miņas. Ja pazvana uz norādītajiem telefona numuriem operatores saka, ka atzvanīs. Protams neviens neatzvana. Vienreiz gan atzvanīja, teica, ka tūlīt, tūlīt manu lietu atrisinās... Kad es atgūšu savu naudu?! Kā šis uzņēmējs ir iedomājies tik krāpniecīgi, nelietīgi, bezatbildīgi rīkoties? Mīļie cilvēki, ļoti ceru, ka jūs neizvēlēsieties šo veikalu par savu, jo viņš tiešām nav numur viens veikals. Atdodiet manu naudu!
Labdien, sazinājāmies ar Jums telefoniski un situāciju izskaidrojām. Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām, saistībā ar tik ilgu situācijas risināšanu. Nauda Jums tiks atgriezta šīs nedēļas laikā.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (2)
Ak, redz kur mans saplēstais Sharp nonācis. Dzīvo riņķa danci pie citiem.
Tās nedēļas laikā gan situācija netika atrisināta, bet šodien nauda tika saņemta.