Решено1a.lv - Bojāta prece
Parasti esmu miermīlīga, bet šoreiz esmu ļoti vīlusies un apbēdināta. 13.junijā veicu ārējā cietā diska pirkumu 1a.lv internetveikalā, jo piegāde tika solīta jau 14.jūnijā, par cik man bija būtiski datus pārkopēt, man bija ļoti svarīgs piegādes laiks. Uzreiz apmaksāju rēķinu.
Otrā dienā gaidu un gaidu, neviens kā nezvana tā nezvana. Nu labi, gan 15.jūnijā noteikti piegādās, tā bija pēdējā diena, kad man vajadzēja šo disku. Diemžēl 15.jūnijā zvanīja no 1a.lv kurjers esot sabojājis preci, nākamās nedēļas otrdien var tikai piegādāt, es teicu ka man tas neder, lai atgriež naudu atpakaļ...ātri braucu uz tuvējo veikalu un nopirku tur disku.
Bet kas mani šajā situācijā skumdina ir tas, ka naudas atgriešana ir 3-5 darba dienas. Summa nav liela 50€, bet tik un tā...Šajā situācijā, lojāli pret mani kā pret klientu būtu nekavējoties naudas atgriešana. Skumdina šī attieksme.
Šī nebija pirmā reize, kad iepirkos 1a.lv, bet noteikti būs pēdējā reize.
Labdien! Diemžēl, transportēšanas laikā var gadīties neparedzētas situācijas un sūtījums var tikt bojāts. Jūs informējām tiklīdz saņēmām ziņu no kurjerdienesta. Nauda par pasūtījumu Jums tika atgriezta šodien. Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Kad ievietoju šeit aprakstu, tad atnāca otrs e-pasts, ka pasteidzinās grāmatvedi un naudu pēc iespējas ātrāk atmaksās.
Vakarā arī tika nauda atskaitīta atpakaļ.
Būtu ļoti jauki piedomāt pie atieksmes, nekas jau cits šajā situācijā nebija vajadzīgs!
Добавить комментарий