1a.lv - Bojāta prece
11. oktobrī iegādājos klēpjdatoru, instalēju Windows un draiverus. 18. datumā lidoju uz darbu un nekad to neizmantoju. Tagad esmu ieradies, un tas nedarbojas pareizi. Tas izslēdzas jebkurā laikā, pat spēlējot spēles, skatoties filmas utt. Tiek parādīts ziņojums: "klēpjdatora vāks bija aizvērts".
Esmu Arzemes un nevaru piezvanīt, tāpēc 27. oktobrī nosūtīju e-pastu klientu atbalsta dienestam, un viņi mani novirzīja uz [nesaprotams teksts]. Viņi joprojām klusē (ir 30. oktobris). Kad atkārtoju savu pieprasījumu pēc speciālista palīdzības, JŪSU operatori mani novirza uz [nesaprotams teksts], un viņi neatbild. Es nesaprotu, kāpēc man vispār vajadzētu sazināties ar [nesaprotams teksts], ja es samaksāju JUMS par produktu. Varbūt JŪS varat sazināties ar viņiem un palīdzēt?
Labdien!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Diemžēl klientu serviss nevar attālināti novērst šādas tehniskas kļūdas, tāpēc šādos gadījumos nepieciešams sazināties ar autorizēto garantijas servisu, kura kontaktinformācija Jums jau tika nosūtīta.
Servisa centrs noteikti informēs, vai problēmu iespējams atrisināt attālināti, vai arī ierīce būs jānogādā remontā klātienē.
Paldies par Jūsu pacietību un sapratni! Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Novēlam Jums jauku dienu!
Добавить комментарий