1a.lv - Bojāta prece atsūtīta
Atnāca sabojāts iepakojums, cilvēks nezinot attaisīja un UZREIZ nedevās pie viņiem, lai atgriež naudu. NEKAD NETAISIET VAĻĀ. Ar tādu pašu miskastes maisā ietītu dodieties pie viņiem. Acīmredzami bojājumi transportēšanas laikā un pierādīt neko nevari. Otrs variants uzreiz pie patērētājiem un, lai viņi 1a.lv bojā dzīvi.
Tiešām nepērciet pie viņiem. Ja pērciet divreiz padomājiet.
Комментарии (3)
Sveiki. Vai varam palūgt Jūsu pasūtījuma numuru, lai precīzi noskaidrotu situāciju? Bojātus produktus nekad neizsūtam un tas tiek iepakots speciālā transportēšanas iepakojumā, lai izslēgtu bojājuma iespējas.
@1a.lv - ko Tu tur muldi, kad es pasūtu, ja kaut kas nav kā nākas, man pretī pasaka, ka preces pirms sūtīšanas netiek pārbaudītas. Jūsu kantoris ir lielisks mārketinga triks, par to +, bet kaut kādai elementārai biznesa kultūrai ar ir jābūt.
Attīstītajās valstīs klients ir pirmajā vietā un uzņēmumi parasti visu nokārto klienta vietā, sedz izdevumus u.t.t. Šie uzņēmumi to visu jau ir iepriekš izplānojuši, un rēķinās ar šo riska faktoru, lai spētu nodrošināt klientam attiecīgas kvalitātes pakalpojumu. Bet diemžēl pie mums tā nenotiek, tirgus ir piesātināts, maksājam aploksnēs, uzņēmumam galvenais ir nogrābt žūksni nevis ilgtermiņā uzturēt attiecības ar klientiem un kulturāli vadīt biznesu...
Tās ir manas domas attiecībā uz Jūsu uzņēmumu, protams, neesat jau vienīgie tādi, bet vienīgie brēkājat, ka esat labākie Latvijā, tad arī pastāviet par to...
Un nekad neesmu redzējis "speciālo transportēšanas iepakojumu", atsūta produkta oriģinālajā kastē, pat bez mitruma aizsardzības, kastes pat mēdz būt iepriekš atvērtas...