1a.lv - Atvērti iepakojumi
Man jau ir bijusi pieredze ar 1a.lv saistībā ar to, ka viņi pārdod preces atvērtos iepakojumos. Principā tur var iegādāties preces, kuras iepakotas tā saucamajos blisteros, kuri atverami tikai vienu reizi.
Šodien devos pakaļ pasūtījumam jau iepriekš sagatavojies ar skeptisku attieksmi. Un šoreiz mana intuīcija un/vai pieredze nepievīla. Kārtējo reizi iepakojumam ražotāja plomba-uzlīme atplēsta, pa virsu caurspīdīgā līmlente. No preces iegādes atteicos, jo pēc Patērētāju tiesību aizsardzības likuma šāda prece neatbilst aprakstam, līguma noteikumiem. Šajā gadījumā būtu jābūt piezīmei- lietota, demonstrācijas, atgrieztā prece, vai kādai cita, apliecinot, ka tā var būt ar lietojuma pazīmēm.
Iesaku visiem, kas iegādājas preces 1a.lv, atteikties no pasūtījuma, ja precei ir bojāta ražotāja uzlīme!
Комментарии (5)
Sveiki. Atvērts iepakojums var būs saistīts ar to, ka pie kases kāds pircējs vēlējās pārliecināties par komplektāciju un pirkuma brīdī atteicies no pasūtījuma. Šāda prece neskaitās lietota, bet tikai pārbaudīta komplektācija. Jebkurā gadījumā atvainojamies par radušos situāciju.
Par to vajadzētu brīdināt. Mans vīrs iegādājas NOKIA mob.telefonu. Aizbraucot mājās sāka saprast, ka kastīte ir taisīta vaļā, austiņas komplektācijā nebija, telefonam poļu valoda uzlikta un kaut kādas veča bildes iekšā. Protams - ej vairs pierādi, kas un kā ir. Kopš tās reizes Jūsu servisam vairs nav uzticības nekādas.
Datoram tika pirms tam pirkts kūleris, kurš arī bija atvērts iepakojums. Pārāk daudz atvērtu iepakojumu!
Šādos gadījumos ir attiecīgi standartizēti nosaukumi, ko veikals var norādīt. Blister, OEM, Bulk, utt..
Ja lietots, tad protams ka vārdu lietots.
Zinu ka ir iespējams iegādāties orģinalas preces blistera jeb Oem iepakojumos. Un tā ir normāla prakse jau nezcik gadus. Vienkārši cena zemāka.
Lai ar ko veikals neteiktu, nekad neņemiet pretī preces ar atvērt iepakojumu vai bojātu un pārlīmētu ražotāja plombi. Vēlāk ne sūda nevarēsiet savas problēmas atrisināt, ja nu kas!
Neiesaku nevienam šo interneta veikalu!
Saņēmu sūtijumu kurš bija jau atvērts un tā saturs nesakārtots. Jautājot kāpēc šāda situācija ir gadījusies saņēmu “spļāvienu sejā” -bezmaksas piegāde nākamajam pirkumam...
Uzskatu, ka komersanta rīcība ir negodīga noklusējot faktu, ka oriģinālais iepakojums ir atvērts un prece ir lietota-“izmēģināta”.
Droši raksties PTAC ja ir gadījusies līdzīga situācija!