Решено1a.lv - Attieksme pret klientu un piegādes termiņi
Sveiki! Arī es esmu nokļuvusi tieši tādā pašā situācijā kā visi, kas šeit raksta, pasūtīju 3 (trīs) nelielas lietiņas ar kuru piegādi nevajadzētu būt problēmām, taču, kas tev deva, divu bezvada datorpeļu un viena lūpu spīduma piegādei nepieciešamas, jūs neticēsiet, divas ar pusi nedēļas. Kad zvanīju un interesējos vai nav kaut kāda iespēja piegādi veikt mazliet ātrāk, kau vai tikai par vienu dienu, tad darbinieces, ne pārāk laipni un pilnīgā vienaldzībā atbildēja - ne ko nevaram palīdzēt, piegādes datumu jūs redzējāt pasūtot, jā protams, ka redzēju, tikai tad viņš rādījās par četrām dienām ātrāk, taču veicot apmaksu tas pēkšņi mainījās uz četrām dienām vēlāk. Tas saucās-pārsteigums! Arī cik lasu ar naudas atgriešanu ir problēmas nu paskatīsimies, cik dienas tas prasīs manā gadījumā, lai arī visā Latvijā pārskaitījumi tiek veikti vienas dienas laikā, i-veikala ,1a.lv. Gadījumā tās ir 3-5 darba dienas, varbūt viņi nemaz neatrodas Latvijā. Katrā ziņā nevienam neiesaku tur iepirkties. Jauku dienu visiem bēdu brāļiem un māsām.
Labdien! Katrai precei norādām tās plānoto saņemšanas laiku, sadaļā: "Piegādes veidi", mūsu mājaslapā pie katras preces. Katrai precei tas ir individuāls, un Jūs informējām arī epastā par plānoto piegādes laiku, nosūtot priekšapmaksas rēķinu. Atceļot pasūtījumus nauda tiek atgriezta 3-5 darba dienu laikā. Mēs esam Latvijas internetveikals!
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (6)
1a.lv turpina būt augstumos! Man pat palik interesanti, kas notiksies uz Ziemassvētkiem. :) Cilvēki, kā parasti, sūtīs visu pēdējā brīdī. Ja 1a nav spējīgi savlaicīgi izpildīt pasūtījumus tagad, uz Ziemassvētkiem būs vispār katastrofa priekš pircējiem!
1a.lv normāls veikals, viss skaidrs un saprotams. Vienīgais, kas nepatīk - ja izvēlās saņemt preci pie viņiem uz vietas - jārēķinās ar mežonīgu rindu smacīgā telpā. Labāk izvēlēties ar piegādi.
Labdien! Oktobra otrajā pusē tiks atvērts jauns preču izsniegšanas punkts Daugavas labajā krastā.
Tā mērķis ir atvieglot preču izņemšanu Daugavas labajā krastā esošajiem 1A.LV klientiem.
"pasūtīju 3 (trīs) nelielas lietiņas ar kuru piegādi nevajadzētu būt problēmām" - Ja nezini, tad neraksti muļķības. Preces tiek iepirktas no vairumtirgotājiem (kas lielākā daļa nav Latvijā). Pat viens sūda lūpu spīdums var nākt no galīgas elles, kur tiešām bieži ir jāgaida piegāde tās pašas 2-3 nedēļas
"nauda tiek atgriezta 3-5 darba dienu laikā"
Nav problēma pārskaitīt uzreiz. Tas ir process, tā pat kā preces piegāde. Kas tur ir nesaprotams?
Katrai rīcībai ir sekas un lai viss ir pareizi un izsekots, tam jānotiek pareizi. Katram uzņēmuma ir auditi un VID uz kakla. Un grāmatvedība nevar "nahaļavu" atgriezt naudu, naudas atgriešanai nepieciešami dokumenti un apstiprinājumi. Ja tādu dienu dienā ir daudz, tad procesam vajadzīgs laiks.
Jūs taču arī pirkumu neveicāt "nahaļavu" - pētījāt jeb zinājāt/ meklējāt/ salīdzinājām/ pasūtījāt un tikai tad maksājāt.
Neko nesaprotu Es būdams Datorservisa īpašnieks sūtu kaudzēm preces (Motherboards, CPU, VGA CPU coolers ect) no 1a.lv jau gadiem. NEKAD NEKAD visos šajos gados nav bijušas nekādas problēmas attieksme 100% laba garantija un naudas atgriešana 100% ideāla piegādes laiki perfekti nekad nav kavējuši un ja ir tad vienmēr pazvana un pabrīdina kad prece kavēsies. Mājaslapas dizains ideāls viss saprotams. Kā daudzi te raksta kad maldina par preces esamību noliktavā PARĀDIET man kaut vienu i-veikalu kuram ir noliktava viņu offisā? Noliktava vārds kā tāds jau apzīmē ka prece ir pie piegādātāja nevis veikalā uz vietas. Lasot visas sūdzības saprotu ka cilvekiem nav ko darīt un par katru cilvēcīgu kļumi sāk ardīties. Man reāls piemērs pasūtu detaļas no vācijas saku klientam laiki bus no 8-14 work days paiet 14 dienas zvanu saku kad kautkas noticis nav atvests klients ārdās kapēc nav jūs solijāt BET tai dienā kad zvaniju un teicu piegādes laikus ES SKAIDRI UN GAIŠI 2 REIZES ATKĀRTOJOT SAKU ka ES NEKO JUMS NESOLU prece var kavēties līdz pat 1 nedēļai BET klientam piedirsas jo VIŅŠ DZIRD TIKAI TO KO GRIB DZIRDĒT Un šī ir pati lielāka problēma. kad neklausās.