Решено1a.lv - atklāta ņirgāšanās
Pasūtīju telefonu 01.08.16., izlasīju viņu mājaslapā noteikumu, ja es veicu apmaksu no paša rīta, tad preci varu saņemt nākošajā dienā 16:00, pirms veicu apmaksu, sazvanīju operatoru, vēlreiz pajautāju, vai tiešām es telefonu saņemšu nākamajā dienā, atbilde skanēja, jā, noteikti.
Pienāca 2.augusts, 3x dienas laikā zvanīju un interesējos kas notiek ar manu pasūtījumu, visi operatori apgalvoja, ka, jā, mans pasūtījums būs gatavs saņemšanai 18:15 kad ieradīsies pēdējais kurjers. Tad nu devos uz Mūkusalas 41, ar mierīgu sirdi pakaļ dāvanai, meitai dzimšanas dienā, BET, pēc 40 minūšu gaidīšanas, klientu apkalpotāja man paziņo, ka telefons nav atvests, šodien nebūs, kurjers vairāk pakaļ nebrauks, neko man palīdzēt nevar. Piedāvāja iegādāties citu telefonu, kurš viņiem IR uz vietas, protams maksājot atkal, manu iemaksāto naudu nevarot atgriezt, jo grāmatveži 19:00 vairs nestrādā. Uz piedāvājumu, ka sēdēšu un gaidīšu līdz pat darba laika beigām, līdz 20,00, varbūt tomēr kāds atvedīs manu pasūtījumu, skanēja atbildē, nē, ejiet prom, šodien nebūs, nāciet rīt! Mani klaji maldināja jau no paša sākuma, mudinot veikt apmaksu, solot preci nākamajā dienā un 3x pa tālruni saņemšanas dienā. Saprotot, ka runāt ar klientu apkalpotāju nav jēgas, devos mājās,pēc 20 minūtēm, tas ir, 19,20 es saņemu sms, ka mans pasūtījums ir gatavs saņemšanai! vai tā nav klaja ņirgāšanās par mani?
Kad nākamajā dienā sazinājos ar 1a.lv kārtējo operatori un rakstīju uz norādīto e-pastu, pateicu, ka netaisos braukt pakaļ telefonam ATKAL, jo iepriekšējā dienā mani maldināja un aizsūtīja prom, kaut prece iespējams tomēr bija atvesta.
Nākošais pārsteigums -kārtējā ņirgāšanās notika mirklī, kad kurjers atveda telefonu, iepakojums bija atvērts, plēve, kurā atradās telefons-saburzīta, viss ekrāns ar pirkstu nospiedumiem, komplektācijā esošās austiņas - aizvēsturiskas, labi zinu, ka tādas samsung vairs 2016.gada modeļiem neražo!
Aizvedu telefonu atpakaļ, nodevu to klientu servisā, bet naudu joprojām neesmu atguvusi, atnāca e-pasts, ka tas notiks līdz 15 darba dienu laikā! Man trūkst vārdu, lai aprakstītu pazemojumu un vilšanos šajā www.1a.lv interneta veikalā, bērns palika bez dāvanas dzimšanas dienā, dāvana bija ilgi gaidīta un pelnīta 8 mēnešus, taču veikals ar savu attieksmi un lietota telefona atvešanu jauna vietā, izbojāja visu. Meita joprojām bez dāvanas, jo naudas atgriešana kavējas, kaut garantijas servisa darbinieks solīja, ka tā būs manā kontā nākošajā rītā :(
Nekādā gadījumā neiesaku saistīties ar www.1a.lv, atrodoties tur, dzirdēju vairākus līdzīgus stāstus no rindā stāvošajiem, un, ne tos glaimojošakos
Labdien. Ļoti atvainojamies par radušos situāciju, diemžēl šajā sakarā varam droši apgalvot, ka mūsu sadarbības partneri mūs ir pievīluši, kā rezultātā no vairumtirgotājiem saņēmām preci, kurai ir atvērts iepakojums un prece izskatās lietota, diemžēl, pirms pārdot preci, neesam tiesīgi atvērt iepakojumu un pārbaudīt preci. Kas attiecas uz pasūtījuma saņemšanu birojā, šeit varam piebilst, ka kurjerdienesta sadarbības partneri noslogotības dēļ ir piegādājuši mums preci krietni vēlāk, nekā bija paredzēts, par to mūs iepriekš nebrīdinot, tāpēc uzskatījām, ka sūtījums būs piegādāts nākošā dienā, tas arī ir iemesls, kāpēc Jums tika pateikts pie kases, ka sūtījums šodien netiks piegādāts. No Jums preci saņēmām atpakaļ, un kā solījām, šodien 05.08 datumā nauda Jums tiks atgriezta atpakaļ. Atvainojamies par sagādātām neērtībām, ļoti ceram uz Jūsu sapratni un pozitīvu sadarbību nākotnē.
Комментарии (3)
Oi, man divi gadi atpakaļ ar bija elle ar 1a.lv. Klients ir svarīgs tikai pie kases, kad maksā naudiņu.
Man telefons stāvot uz galda pēc mēneša vnk sasprāga. Paliku vainīga pa pilnu programmu. Garantija pateica, ka es pati sasitu, 1a.lv plāta rokas un paši neredz, ka garantijas servisā xa.lv strādā duraki, izgāju pat caru neatkarīgo ekspertīzi, kurā pierādīja, ka neesmu sasitusi, garantijā no 1a.lv pateica, ka tāpat nevar palidzēt. Telefonu nopirku vairak par 300 eiro un pēc mēneša paliku bez viņa... protams, ka 1a.lv ir pelēkie telefoni, neoriģinālie... protams, ka klients ir vainīgs, pat ja nav vainīgs. 1a.lv solīja atzvanīt kā risinās to visu, bet divu gadu laikā tā arī nelikās ne zinis. Es vairākkārt zvanīju, solīja atzvanīt. Šodien vēl klusums un pofigs. Galvenais bija samaksāt lielo naudu un tas pie vienas vietas... Starpcitu, kolēgi mani visi atrunāti iegādāties šajā iestādē preces un to arī nedara. Neviens negrib riskēt ar sejā spļāvējiem. Būtu vismaz kā toreiz ar mani ko risinājuši, bet nooop, ko tur daudz :D Es tak biju jau samaksājusi :D
Protams, kā 1a.lv visu vainu novelt uz piegādātājiem. Nav pirmā reize. Tik nesapratu, kāda ir jūsu motivācija saviem klientiem solīt to piegādes laiku, ja nevarat 100% garantēt? Ņemiet laikā no savas mājaslapas tos melus.
Un sūdzības autore... Bērns 8 mēnešus pelna sev dāvanu un tu to atliec uz pēdējo dienu??? Var jau būt ka veikals nav labs. Tik pašai vajadzētu svarīgas lietas neatlikt uz pēdējo brīdi. Laicīgi visu izdarītu, bērnam nebūtu sagādājuši vilšanos.
Varu pievienoties iepriekšējā komentētāja viedoklim. Protams, ka veikals labāk nesolītu debesu brīnumus, ja nav garantija, ka izpildīs. Un izklausās tikai nožēlojami, ka visu vainu noveļ uz saviem piegādātājiem. Sōlīt var to, ko zina ka var izpildīt, nevis to, kas vēl no 100 faktoriem atkarīgs!
Un vecākiem tā arī ir nozēlojama atruna - dēļ veikala bērns nelaimīgs! Vairāk domā par bērnu un rūpējies par visu laicīgi neatliekot uz pēdējo dienu. Galu gala, kam rūp tavs bērns - tev vai veikalam? Tici man, tavs bērns nebūs priecīgāks, ja tu viņam stāstīsi savu stāstu par sliktajiem pārdevējiem. Dāvanu, uzmanību un pozitīvas emocijas gaida no tevis, ne no mistiska veikala.