1a.lv - Apkalpošana, noteikumi
Katrs darbinieks atsevišķi liekas jauki cilvēki - pieklājīgi, darbojas pēc saviem priekšrakstiem, bet saliekot bildi kopā izgaismojas meli un globālajiem brendiem raksturīgais cinisms pret klientu interesēm. Pieņemu, ka lielāko lomu te spēlē īpašnieku alkatība: spriežot pēc rindām 1a pieņem visus pasūtījumus nevērtējot savu kapacitāti. Rezultātā simtiem cilvēku dienām ir neziņā, un stundām stāv sastrēgumos un rindā 1a birojā vai jau citos veikalos glābjot 1a ievārītās ziepes. Cik uz Ziemassvētkiem paliek bez dāvanām dēļ 1a - varam tikai minēt. PR speciālists gan viņiem jaudīgs - mājas lapa reprezentabla, birojs arī, uzgaidāmā telpā gar vienu sienu tūkstoši 1a "draugu" bilžu - nabaga cilvēki :( - tiešām viņiem nav vispār ar ko draudzēties ?!?15 Dec. pasūtīju 6 preces tiešsaistē ar veikala darbinieku izvēloties tās, kas dabūjamas nākošajā dienā. Saņemu rēķinu, sagatavojos to apmaksāt, piezvanu uz veikalu lai apvaicātos, ka nosūtīt samaksas apstiprinājumu un tad uzzinu, ka ka piegāde nākošā diena iespējama tikai, ja es nerēķināšos skaidrā naudā. Turklāt man jāapliecina, ka ES IZVĒLOS maksāt skaidrā, jo kamēr es saku "samaksāšu skaidrā, ja jums tā vajag" - pasūtījums netikšot apstiprināts. Ok, ok - jums par prieku "Es izvēlos" skaidrā .....vēlāk vakarā saņemu vēl vienu meilu - par preču esamību viņi ziņošot. Nesatraucos ne gramu - viņu darbinieks man taču ir palīdzējis sastādīt pasūtījumu no dabūjamām precēm. 16.dec. vakarā ierodos 1a, atrodu parkingu, izstāvu stundu rindā - no 6 precēm ir tikai trīs. Pārējās (pēc konsultācijas ar kolēģi) esot atvestas, bet neesot vēl ievadītas sistēmā. Piedāvājos pagaidīt - meitene laipni paskaidro, ka varbūt tikai vēlu vakarā vai no rīta - noliktavas puiši neiešot mājās, kamēr neievadīs visas preces. 17 dec. pa dienu sazvanu veikalu - 2 no 3 esot dabūjamas, 3. pie kurjera busā (atkal ?!?) - būšot kuru katru brīdi. Zvanīšot. Neatzvana.18. dec. man jau viss deg, jo 13:30 ir pēdējais brīdis, kad varu meitai nodot dāvanu, māte interesājes katru dienu, kad uzlikšu TV, un trešā manta arī jādāvina tai pašā dienā. Pats nākošā dienā dodos prom no Rīgas. Tāpēc no rīta braucu uz veikalu izstāvu gandrīz 2 stundas rindu un uzzinu, ka nav NEVIENAS no 3 precēm. Menedžeru vārdu, kas vakar zvanījis, uzzināt nedrīkst. Man jāizturoties ar izpratni - jo 1a esot daudz darba. Protams. Klienti jau tādi dīkdieņi vien ir.... Pāradresēju TV piegādi uz mātes adresi - piegādes maksu uz sava rēķina paņem 1a - malači.21. dec jau laukos saņemu ziņu, ka varu braukt uz veikalu. Labi ka viss jau nokavēts, jo var tikai minēt, cik laiku nu man aizņemtu aizbraukt uz Mūkusalas ielu un cik (un kādā atmosfērā) vēl būtu jāpavada tur un galvenais - vai atakal nebūtu samelojušies :)22. dec vēlu vakarā mātei aizved TV.23. dec. atklājas, ka TV nedarbojas - to nevar ieslēgt. (domēju gan, ja kopš 16. dec kurjeri to vadājuši apkārt pa Rīgu un mētājuši pa busu) Apmainīt 1a paši to nevarot. Pēc 1a noteikumiem mātei (pensionārei) TV ir jāizjauc, jāsapako un pašai jāved atpakaļ uz veikalu - jo tas nesver 10 kg. Tikai tad 1a no sava servisa centra pasūtīs apstiprinājumu, ka TV nevar ieslēgt un tad kaut kad viņi to dabūs un tad kaut kad varēs izvēlēties - jaunu TV vai naudu atpakaļ. Ir Ziemassvētku laiks. Mātei nav 300 eiro un TV, meitai un kolēģim nav dāvanas. Man nav jābrauc uz 1a - pagaidām, bet nākošais gads sāksies ar krāmēšanos ar 1a negausībā savākto pasūtījumu apstrādi. Internetā ieraugu 1a reklāmu - lielākais , drošākais, klients ir vērtība, investīcijas apkalpošanā ... :)
Комментарии (2)
Visam šeit aprakstītajam, piekrītu!!!
Biju nopircis planšeti asus memo pad 7 dēlam un mātei asus laptopu. Nākamajā dienā secināju, ka planšeti nav iespējams uzlādēt un laptopam visu laiku ir piespiests TAB taustiņš. Teica, ka laptopu esmu sabojājis, kā gan?! Ja laptops bija free DOS un pie centiena uzzinstalēt windows tas nebija iespējam, jo bija nospiest nepārtraukti TAB... un tad sākās, planšeti iedvu pa garantijas remontu kur pateica, ka jāmaina visa plate(120EUR) un mēs esot micro usb lādētāja galu iebāzuši otrādi, kuru izdarīt ir neiespējami, pie tam ir jau miljonms tel bijuši ar micro usb un miljons reizes lādēti... izlamājos un paņēmu planšeti un devos prom, darbā izjaucu un pārlodēju micro usb ligzdu un viss ok! Laptopu iedvu arī pa garantiju un dabūju ar nomainītu klaviatūru pēc 5 nedēļām atpakaļ!!!
Kkā tā man gāja!
Varu pateikt tā, ka internetveikalā lētāk, bet kad naudu samaksāsiet, un būš problēmas ar preci, paliksiet par muļķi un bez nerviem, salīdzinot ar rdelektronics vai euronics, elkor, kur preci bez ierunām apmaina uz citu pie tam, ja no iegādes brīža knapi pagājušas 12h... 1A veikals un serviss, stipri atpaliek. ... internetveikalos vairs neiepērkos :)
Sveiki, ļoti atvainojamies par radušos situāciju ar pasūtījuma izpildes kavēšanos. Kā jau minēja operators Jums telefonsarunā, tas saistīts ar pirmssvētku laika noslogojumu, kas ir galvenokārt kurjerdienestiem, kas arī piegādā mums šīs preces. Ja ir saņemta brāķētā prece, kas sver līdz 10 kg, to jānogādā līdz servisa centram patstāvīgi. Ļoti atvainojamies par sagādātām neērtībām, ja Jums rodas kādi jautājumi, droši rakstiet mums uz e-pastiem: [email protected] vai [email protected]