1a.lv - Apkalpošana
Sveiki, neiesaku izmantot šo i-neta veikalu tiem cilvēkiem, kuri dzīvo ārpus Rīgas un Rīgas brauciens ir reti, lai speciāli dotos pie viņiem klātienē un nodotu preci, kas nav izturējusi lietošanai paredzēto laiku. Attieksme bezkaislīga ar decembri mēs vairs nepieņemam ar pasta starpniecību nosūtītās preces remontam. Telefons nostāvēja Rīgā pasta nodaļā mēnesi-kad vairākkārt zvanīju un lūdzu, lai to izņem tiku vienmēr maldināta jā protams, kurjers tiks nosūtīts tam pakaļ.... un tā meneša garumā. Fināls tāds, ka telefons tika atgriezts man atpakaļ, jo to tā arī 1a.lv neizņēma. Visa mana smalkā apdrošināšana un t.t. nevienam nevajadzīga. Izsaucu kurjeru samaksāju 7.50 par pakalpojumu un nosūtīju uz garantijas servisu pa taisno! Jā, i-neta veikali ir vilinoši, bet līdz reizei, kad ar nopirkto preci sākas problēmas.... Varbūt kādam radīsies pārdomas par šo apkalpošanas metodi:)
Комментарии (2)
Bet tak nesūti to preci veikalam. Sūti uzreiz uz servisu, ja ir nepieciešams salabot - nebūs bēdu!
Labdien Iveta!
Lūdzam ņemt vērā, ka SIA MOBILUKSS nepieņem preces, kas sūtītas pastu, tā kā pieņemšanas brīdī nav iespējams abām pusēm klātesot fiksēt iespējamos preces vizuālos bojājumus, kā arī komplektācijas saturu. Nosūtot preces uz SIA MOBILUKSS biroju, izmantojot kurjerpastu, Jūs piekrītat SIA MOBILUKSS vienpusēji konstatētajam preces vizuālajam stāvoklim un komplektācijai uz preces saņemšanas brīdi. Turpmākās pretenzijas par to, ka tas, Jūsuprāt, neatbilst tam, kā nosūtījāt, tiks uzskatītas par nepamatotām, tāpēc rekomendējam preces nodot klātienē, Rīgā, Mūkusalas ielā 41.
Tāda prasība ieviesta, lai izvairītos no pārpratumiem, jo pieņemot preci caur pastu, nav iespējams abām pusēm konstatēt to, kāds ir preces stāvoklis, komplektācija utt :)