1a.lv - 35. dienas telefons uz garantijas - ne miņas, ne ziņas.
35. Dienas atpakaļ nodēvu telefonu uz garantijas remontu. Viņš no pirkšanas dienās ir bijis ar defektu - saucēj zvans bijis no 5 sekundes.
Labi, pārdzīvošu, bet pēc 2.5 mēnešiem pārstājis strādāt ekrāns. Nodēvu uz garantiju.
Lai paātrināt remontu man, invalīdam no Ogres, piedāvāja viņu aiznest uz tuvāko Mttc pieņemšanas punktu. (kāpēc man ir to jādara, jā jūs tirgojāt ar sūdīgo brāķi?)
pagāja 9. Dienas, nāk īsziņa, kā telefonu azveda uz garantijas remonta darbnīcu? Reāli? 9. Dienas veda uz vietu kur pieņem, kurā ir 300 m attālumā?
Joprojām pēc 35. Dienām nav atbildes.
Rakstu uz Ptac.
Esmu lietojis 1a.lv veikalu jau pāris reizes, kā pircējs, bet ar garantijas remontu satiekos pirmo reizi.
Pieņemšanas akts: Rma-2021407-1
2020. Gads 18. Jūnijs.
Atvainojos par dublikātu. Reāli veikalu nopirka:
Rekvizīti
UAB Kesko Senukai Digital
Reģistrācijas numurs 304144008
PVN maksātāja kods LV90011787071
E-pastā [slēpt]@ksdigital.lt
Juridiskā adrese: Kareivių g. 11B, LT-09109 Vilnius, Lietuva
Bet šājā portālā vēl skaitās MOBILUKSS.
Vārbūt viņi tagad pamanīs...
Man nākusi īsziņa ar sēkojošo tekstu:
"Ir apstiprinajusies pieteikta neatbilstiba.
Mēs informesim par talako procesu,
Sikāka info uz e-pasta."
Otrajā īsziņā:
"Prece ar pienemsanas nr: RMA-2021407-1 bus gatava saņemšanai pec tris darba dienam."
Punktuācija saglabāta!
Redzēsim kas uz lietas būs tālāk.
Tā PTAC labi strādā vai draudi ar policiju?
Vakar uzrakstīju uz oficiālo e-pastu mailu:
"Sveiki!
Akts - RMA-2021407-1
Man nākusi īsziņa ar sēkojošo tekstu:
Ir apstiprinajusies pieteikta neatbilstiba.
Mēs informesim par talako procesu,
Sikāka info uz e-pasta.
Otrajā īsziņā:
Prece ar pienemsanas nr: RMA-2021407-1 bus gatava saņemšanai pec tris darba dienam.
Punktuācija saglabāta!
Ko tas visspār nozīmē?
Ko darīt, jo mainīju e-pastu, no [slēpt]@gmail.com uz [slēpt]@gmail.com
Kas tur notiek? Kas ir e-pasta saturā?
Paldies!"
Atbilde nākusi pēc kādam piecām minūtēm, kā nodos info meistariem un viņi man atbildēs. (Laikam remonta reistari.)
Un viss, ar galiem. Atkal klusums.
Nesen atnācis e-pasts:
"Labdien,
Prece tika saremontēta un tiks nogadāta T/C OZOLS.
Ar jums sazināsies mūsu kolēģi, kad preci varēs izņemt."
Nu,redzēsim.
Jauna vēstule a1.lv no 03.08.2020
"Sveiki!
29.07.2020 man nākusi īsziņa, kā telefons būs piegādāts pēc remonta (uz kura viņs ir bijis gandrīz 50. dienas, pēc PTAC iesnieguma viss saka kustēties un... atkal!) 3. darba dienu laikā. Nu atkal visas dienas pagāja un ne miņas ne ziņas.
Gribēju uzzināt, mans nabagajs telefons tiks atpakaļ pie saimnieka galu gālā, vai nē?
Kas dzirdams par viņu?
Akts - RMA-2021407-1
Jau sen bez cieņas."
Labdien, Mugina kungs!
Eiropas Patērētāju informēšanas centrs (turpmāk- ECC Latvia) 2020.gada 26.jūlijā saņēma Jūsu iesniegumu, ko pārsūtīja Patērētāju tiesību aizsardzības centrs, par tīmekļa vietnē www.1a.lv iegādātu mobilo telefonu, ko Jūs nodevāt garantijas remontā un tālāk neesat saņēmis kāda veida informāciju no pārdevēja.
ECC Latvia sniedz palīdzību Latvijas iedzīvotājiem, kuriem radušās problēmas, iegādājoties preces vai pakalpojumus no komersanta, kas ir reģistrēts citā Eiropas Savienības (turpmāk- ES) dalībvalstī, Norvēģijā, Īslandē vai Apvienotajā Karalistē, kā arī citu ES dalībvalstu, Norvēģijas, Īslandes vai Apvienotās Karalistes iedzīvotājiem (ārvalstu iedzīvotājiem), kuriem radušās problēmas, pērkot preces vai pakalpojumus no Latvijā reģistrēta komersanta.
Vēlamies Jūs informēt, ka, lai ECC Latvia varētu sniegt Jums palīdzību un pārsūtītu Jūsu iesniegumu tālākai izskatīšanai Eiropas Patērētāju centram Lietuvā (gadījumā, ja prece iegādāta no Lietuvas kompānijas UAB “Kesko Senukai Digital”) ir nepieciešams, lai Jūs iesniegtu papildu dokumentu kopijas lietā, proti, Jūsu veiktā pasūtījuma apstiprinājuma kopiju, saņemtā rēķina kopiju, apmaksas dokumenta kopiju (maksājuma uzdevums, internetbankas izdruka), kā arī Jūsu e-pasta sarakstes kopijas ar tīmekļa vietni www.1a.lv saistībā ar radušos problēmsituāciju.
Augstāk lūgto papildu dokumentu kopijas lietā, aicinām Jūs līdz 2020.gada 18.augustam nosūtīt uz ECC Latvia e-pasta adresi [slēpt]@ecclatvia.lv
Papildu jautājumu vai neskaidrību gadījumā, aicinām Jūs sazināties ar ECC Latvia.
Ar cieņu,
Kristīna Proškoviča
Eiropas Patērētāju informēšanas centrs
Direktora vietniece
Jā līdz piektdienai telefons nebūs atgriezts atpakaļ, saremontēts, vai nebūs atgriezta nauda, vēršos policijā, ar iesniegumu par zadzību.
Комментарии (4)
41. diena...
Pamazām gatavoju materiālu priekš soc. tīkliem par 1a.lv un Iesniegumu uz policiju, par telefona zadzību. 42. dienas, par telefonu nav ziņu.
Iesnigums uz PTAC.
Jauna vēstule 1a.lv:
Sveiki!
29.07.2020 man nākusi īsziņa, kā telefons būs piegādāts pēc remonta (uz kura viņs ir bijis gandrīz 50. dienas, pēc PTAC iesnieguma viss saka kustēties un... atkal!) 3. darba dienu laikā. Nu atkal visas dienas pagāja un ne miņas ne ziņas.
Gribēju uzzināt, mans nabagajs telefons tiks atpakaļ pie saimnieka galu gālā, vai nē?
Kas dzirdams par viņu?
Akts - RMA-2021407-1
Jau sen bez cieņas.