РешеноZvaigzne Abc - Slikts serviss
Iegādājos grāmatu internetā, veicu apmaksu, ierados veikalā, taču grāmatas saņemt nebija iespējams. Grāmatas atradās veikalā, bet pārdevēja akcentēja, ka tikmēr kamēr viņi sistēma pirkumu nav apstrādājuši, grāmatu izsniegt nav iespējams. Bērns raud, grib ļoti lasīt, pārdevējām pilnībā nav nekādas ieinteresētības situāciju atrisināt. Arī maksājuma uzdevums, apsiprinajuma e-pasts nav pietiekams pierādījums, lai saņemu grāmatas. Ļoti skumji, ka bērns grib lasīt, izglītoties, turklāt emocionāli pārdzīvo, nav nekādas sapratnes un pretimnākšanas.
Pasūtījums apstrādāts vienas darba dienas laikā kā norādīts pirkuma apstrādes e-pastā. Jebkurā gadījumā, prasme risināt nestandarta situāciju, apkalpojot klientu arī šādā situācijā radītu tikai priekšrocību. Iekšējie procesi ir iekšējie procesi.
Комментарии (4)
Zīdainim jau nervi slimi, kas būs tālāk? Ko darīs kad armijā būs jāiet? Kad būs jākaro? Vai viņa nervi to izturēs?
Īsti nesaprotu: Man jau liekas, ka pasūtot kaut ko internetā jāsagaida apstiprinājuma sms vai e-pasta ziņa, ka sūtījums ir sagatavots saņemšanai un tikai pēc tam var doties tam pakaļ...vai tad nē?🤔 Nevis pasūtīt un uzreiz dodies pakaļ...
Vajadzēja piezvanīt Kilblokai. Viņa noteikti ieinteresētos situācijà. Ja jau guļ kopā ar saviem suņiem uz grīdas, tad jūsu bērna gadījums būtu ātri atrsinàts😄
pirmo reizi dzirdu, ka bērns raud, ka nevar grāmatu palasīt.