Zobārsts - Slikts servids
Nesaprotu so zobarstu un vinu attieksmi. Tad kad zobarsts ir loti labs un vienigais, kas ir bijis labakais zobarsts pasaule nekad necel klausuli. Man ir bijusas tadas reizes, kad netieku vai ka tad uzreiz pasaku vai atcelu.
Nesaprotu vina iemeslus necelt klausuli klientiem. Man tiesam patika sis zobarts, bet man ir apnicis bezjega zvanit uz telefonu, kurs nekad necel klausuli.
Комментарии (5)
Te ir tik ļoti daudz nepareizu lietu šajā sūdzībā. Nav norādīts kurš zobārsts, cilvēkiem laikam jāzīlē. Vai Tu zvani uz viņa privāto numuru vai uz reģistratūru? Ja uz privāto, tad ko tur brīnīties? Es tikai atbalstu tādus ārstus kuri neceļ klausuli vienmēr kad kāds piezvana kamēr notiek vizīte
Jāstrādā nevis jāatbild uz taviem zvaniem
Es saviem pacientiem nedodu savu privāto telefona numuru. Un nemaz arī neatbildētu uz zvaniem savā brīvajā laikā.Reizēm cilvēki nesaprot,ka arī ārstam var būt sava privātā dzīve.
Diez vai sūdzības iesniedzējs sūdzas, ka ārsts viņam regulāri pusnakti neatbild.
Ja ārstam ir recepcija, zvana uz to, ja nav, tad uz viņa (un te jau pats lai domā, vai rīkot 2 tālruņus/sim kartes, lai viens būtu darbam.
Un hellio atkal savu uzpūtību lieku reizi parāda.
Klausuli. Tātad stacionāŗais telefons. Vai nevari sameklēt prakses alternatīvo tālruni? Tiešām nav e-pasta?