www.sudzibas.lv Zobārsts Slikts servids

Zobārsts - Slikts servids

Nesaprotu so zobarstu un vinu attieksmi. Tad kad zobarsts ir loti labs un vienigais, kas ir bijis labakais zobarsts pasaule nekad necel klausuli. Man ir bijusas tadas reizes, kad netieku vai ka tad uzreiz pasaku vai atcelu.

Nesaprotu vina iemeslus necelt klausuli klientiem. Man tiesam patika sis zobarts, bet man ir apnicis bezjega zvanit uz telefonu, kurs nekad necel klausuli.

M

Комментарии (5)

N Noboby 19.10.2019

Te ir tik ļoti daudz nepareizu lietu šajā sūdzībā. Nav norādīts kurš zobārsts, cilvēkiem laikam jāzīlē. Vai Tu zvani uz viņa privāto numuru vai uz reģistratūru? Ja uz privāto, tad ko tur brīnīties? Es tikai atbalstu tādus ārstus kuri neceļ klausuli vienmēr kad kāds piezvana kamēr notiek vizīte

Joe Rogans👽 19.10.2019

Jāstrādā nevis jāatbild uz taviem zvaniem

E ELLIO 19.10.2019

Es saviem pacientiem nedodu savu privāto telefona numuru. Un nemaz arī neatbildētu uz zvaniem savā brīvajā laikā.Reizēm cilvēki nesaprot,ka arī ārstam var būt sava privātā dzīve.

C critical thinker 20.10.2019

Diez vai sūdzības iesniedzējs sūdzas, ka ārsts viņam regulāri pusnakti neatbild.
Ja ārstam ir recepcija, zvana uz to, ja nav, tad uz viņa (un te jau pats lai domā, vai rīkot 2 tālruņus/sim kartes, lai viens būtu darbam.
Un hellio atkal savu uzpūtību lieku reizi parāda.

V VeiksmīgamBiznesam 21.10.2019

Klausuli. Tātad stacionāŗais telefons. Vai nevari sameklēt prakses alternatīvo tālruni? Tiešām nav e-pasta?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы