Zobārsts Linda Zālamane - Paviršs darbs

Ilgu laiku biju L. Zālamanes paciente. Uzskatīju, ka zobus labo labi un citu sūdzību neredzēju. Divus gadus atpakaļ man bija nepieciešams tīrīt kanālus diviem zobiem. Kā rezultātā pēc gada sākās diskomforts abos zobos. Sajūta, ka zobi ir "garāki" kā pārējie. Vēl kādu laiku nostaigāju, jo nedomāju, ka ar tiem kaut kas nav kārtībā. Nu pat aizgāju pie cita speciālista, kas konstatēja, ka vienam zobam no 3 kanāliem viens ir tikai pavirši tīrīts, un pavirši aizpildīts. Līdz ar to zobs bija krietni sastrutojis. Viena vizīte pie tiešām lieliska speciālista un jau nākošā dienā sāpes un diskomforts nav.
Par otru zobu bail iedomāties, kas tur ir. Bet aizpildīts no rentgena ir tikai viens kanāls arī tam.
Lindas zāļamanes pakalpojumi nav valsts apmaksāti, tad sanāk dēļ šīs neprofesionālās zobārstes man ir jāmaksā viss dubultā un vēl vairāk, jo ir kanālu pārārstēšana.
Neesmu vienīgā, kas ir saskārusies ar viņas paviršību.
Neiesaku nevienam pie viņas doties, ja zobi ir nepieciešami mutē nevis istabā uz plaukta.

E

Комментарии (4)

G gesta_non_verba 10.06.2020

Kas līdzīgs gadījies apmeklējot zobārstu Mārtiņu Stivriņu no Pļavniekiem. 2 zobi. Ārsts sākumā likās smaidīgs un runātīgs. Tos zobus it kā salaboja. Pēc tam vienu nācās pilnībā pārārstēt. Otrs, kā atklājās, nebija līdz galam aizpildīts. Tā dēļ radās komplikācijas ar milzīgām izmaksām un laika patēriņu.

Jums draudzīgi ieteiktu savākt čekus un pierādījumus un vērsties atbildīgās instancēs.

E ELLIO 10.06.2020

Nedomājiet,ka instances pateiks,ka vainīgs ir zobārsts. Pirmkārt vainīga esat Jūs, jo zobs ielaists tiktāl,ka tam jāārstē kanāli.Otrkārt, neviens ārsts nav Dievs un ne vienmēr praksē iespējams aizpildīt visus kanālus(kalcificēti kanāli, šauri, necaurejami). Kanālu ārstēšana ir laimes spēle, nedod nekādas garantijas, viss atkarīgs no Jūsu zoba anatomijas un specifikas.

M MilaGra 11.06.2020

Посмотрите историю комментариев пользователя ELLIO. Везде под плохими отзывами о зубных врачах, видимо из его клиники, пишет агрессивные ответы тем, кто жалуется. Улучшите сервис и работу, а не тратьте время на то чтобы прибежать облаять очередного клиента недовольного вашими услугами.

E ELLIO 12.06.2020

Jā, jā, es strādāju pilnīgi visās klīnikās vienlaicīgi.DDD

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы