Zizu.lv - Krapšana
Sveiki visiem , kas izmanto zizu pakalpojumu, kā arī zizu ''Čaklai" komandai! Esmu apkrāpta! Maija mēnesī tika iegādāti divi kuponi, lai veiktu pedikīru, pa norādītiem tālruņiem nebija iespējams sazvanīt. Mēģināju vairākas reizes, bet bez rezultātiem. Jūlija mēnesī griezos zizu birojā Domina, kur bija uzrakstīts iesniegums par naudas atgriešanu, tika norādīts konts uz kura divu nedēļu laikā jābūt parskaitītai naudai. Bet pagāja trīs nedēļas, naudiņas nav, tad zvanīju uz zizu, apsolīja noskaidrot un atzvanīt. Bet atkal nekā, pagāja vel viena nedēļa, zvanīju atkal. Šoreiz zvanot solīja nokārtot, bet jauzrakstot velreiz elektroniski, atteicu, jo cik var rakstīt!!! Piedraudēju ka griezīšos televīzijā. Parzvanīja tās pašas dienas vakarā un pārliecināja ka divu dienu laikā nauda tiks parskaitīta uz kontu. Šodien jau rit trešā diena, bet naudas nav. SAJŪTA TĀDA KA CILVĒKUS UZTUR MAIGI SAKOT PAR AITĀM KO VAR CIRPT!!!!!!! MAN IR JAUTĀJUMS ZIZU, VARBŪT PIETIEK SPĒLĒT !!!!!
Комментарии (2)
Nu tad ari uzsauc viņiem virsu BezTabu vai vēl kādu inspekciju. Cik var sudzeties, lai klape to bodi ciet! Paldies Dievam man pieteik vesela prata nepieteikties uz tiem "letajiem" piedavajumiem.
Labdien!
Nevaru piekrist Jums, jo esmu iegādājusies jau vairākas reizes viņu saitā kuponus un visus pakal[ojumus esmu saņēmusi attiecīgi kuponā norādītajam. Man nav nekādas intereses viņus aizstāvēt, bet arī neko sliktu nevaru teikt. Lai viņiem veicās ar sadarbības partneriem.
Bet tajā pašā laikā arī man nepaveicās ar Kuponi. lv, jo iegādājos 2 kuponis uz Belastoku, bet saits ir slēgts un naudu laikam neatgūšu. Par savu lētticību būšu samaksājusi. Tāpēc varu ieteikt, kur stabili neesmu nevienu reizi apmānīta: Zizu.lv, Cherry.lv, CitySale.lv, Kumi.lv un SuperAkcijas.lv - ceru, ka arī turpmāk ar šiem pakalpojuma sniedzējiem problēmu nebūs un es varēšu arī turmāk apmeklēt salonus un izklaides vietas.
Uzticēties var tikai pārbaudītiem saitiem!!!
Ar cieņu, Liene
P.S. Tā nav reklāma, bet mēs rakstam tikai par to, kas ir slikts, bet nekad neuzslavējam nevienu, ja esam saņēmuši apmierinošu pakalpojumu, tāpēc ierosinu pievienot sūdzībām arī pozitīvi gūto pieredzi, lai citi netiktu apkrāpti un zinātu kur netiks apkrāpti.