Ziemeļkurzemes reģionāla slimnīca - Slikts serviss
Ļoti slikts serviss, atbraucu ar 2 mēnešu bērniņu uz slimnicu, bernu nodaļu pa vesalu dienu pie mums atnaca tikai vieni reizi ārsti. Gāju klāt māsiņām prasīt kad beidzot kads pienāks man atbildēja ka drīzumā ārsts pienāks. Tas drīzumā ilga 2 h es aizgāju otro reizi uz ko man māsiņa atbildēja ka ārsts vēl nav atnācis un ka būs jāpaliek uz vel vienu naktī bet nav nē jausmas kas notiek ar bernu(bija paņemtas analīzes lai saprastu kas bebim kaiš.
SIA “Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca” nopietni uztver jebkuru informāciju par sniegtās medicīniskās palīdzības kvalitāti un pacienta pieredzi. Katrs gadījums ir individuāls. Diemžēl, bez konkrētas informācijas par pacientu, nav iespējams veikt situācijas detalizētu izvērtēšanu.
Ņemot vērā, ka par aprakstīto gadījumu slimnīcā oficiāls iesniegums nav saņemts, aicinām Jūs vērsties slimnīcā ar iesniegumu kādā no minētajiem veidiem:
1. papīra formātā (klātienē, iesniedzot slimnīcas kancelejā) darba laiks darba dienās: plkst. 08:00 – 15:00 (pašrocīgi parakstīts). Iesniedzot sūdzību pacientam jāuzrāda identifikācijas dokuments (pase vai ID karte);
2. elektroniski: [email protected] (parakstīts ar drošu elektronisko parakstu);
3. pa pastu: SIA “Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca”, Inženieru iela 60, Ventspils, LV-3601 (pašrocīgi parakstīts).
Iesniegumā nepieciešams norādīt pacienta vārdu, uzvārdu, personas kodu un situācijas aprakstu. Pēc informācijas saņemšanas kvalitātes vadītājam ir iespēja identificēt un izvērtēt konkrēto gadījumu. Pēc izvērtēšanas savukārt tiek pieņemts lēmums par tālāko rīcību. Identificējot apstākļus, varam veikt nepieciešamos pasākumus, lai nepieļautu šādas situācijas.
Pacientu veselība ir mūsu prioritāte. SIA “Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca” mērķis ir nodrošināt augstvērtīgu medicīnisko palīdzību un veicināt pacientu uzticību ārstniecības procesam.
Добавить комментарий