Ziemeļkurzemes reģionāla slimnīca - Nelaipns personāls reģistratūrā
Vēlos padalīties ar savu nepatīkamo pieredzi. Es kā svešinieks piezvanīju, lai pierakstītos pie ausu ārsta, un man bija nosūtījums. Reģistratūras darbiniece man pateica, ka ar nosūtījumu pierakstīties nevar. Es pieklājīgi pajautāju, vai viņa varētu pateikt, kur Ventspilī ir iespējams pieteikties pie ausu ārsta ar nosūtījumu. Uz to viņa sāka bļaut virsū: “Neko nezinu, paši noskaidrojiet! Ko jūs man jautājat, ja jums vajag – paši uzziniet!”
Manuprāt, šāda attieksme ir nepieņemama. Tā vietā, lai vienkārši pateiktu: “Es nezinu” vai norādītu, kur vērsties pēc informācijas, es saņēmu aizrādījumus un nosodījumu tikai tāpēc, ka kā cilvēks, kurš nedzīvo Ventspilī, nezinu, kā tur viss notiek.
Cilvēkiem, kuri strādā reģistratūrā, vajadzētu būt pieklājīgākiem un saprotošākiem, jo cilvēki zvana pēc palīdzības, nevis tāpēc, lai tiktu apvainoti.
Labdien! Paldies, ka ziņojāt par pieredzēto.
Vai varat, lūdzu, precizēt datumu un pulksteņa laiku, kad saruna notika, lai mēs varētu izvērtēt situāciju?
Lūdzam šo informāciju nosūtīt uz e-pasta adresi [email protected], kā arī norādīt savu kontaktinformāciju, lai varam ar Jums sazināties.
Комментарии (1)
Jā, tiktiešam, reģistratūrā ir viena, nu ļoti nelaipna darbiniece. Vairāki pazīstami un es pati trāpījusi uz viņas "laipnību" . Katru reizi, kad tur zvanu, turu īkšķus lai viņa tajā dienā nestrāda. Žēl, ka cilvēkiem no citas pilsētas rodas slikts priekšstāts par mūsu slimnīcu, jo vietējie jau zina, ka visi nav tādi.