Ziemeļkurzemes reģionāla slimnīca - Slikts serviss

8. Oktobris. Skolā dabūju traumu. Ierodos slimnīcā ar piepampušu pirkstu, kuru knapi varu vispār pakustināt, kādās 5 minūtes stāvu pie uzņemšanas, neviens pat uz mani nepaskatās sēž telefonā, neredz ka cilvēks stāv pretīm... Kad skaļā balsī pasaku "labdien" tad tikai mani sadzird, paprasu pie kāda ārsta man jāvēršas ar šo sāpošo pirkstu, man vienkārši ar pirkstu parāda kur jāiet un viss.. Ieju iekšā kabinetā pie ārsta par mani varteikt tur "ņigrājas" pēc tā kā ar mani runāja es sāku domāt par to vai vispār esmu atnākusi uz pareizo vietu! Ārsts paskatās uz manu pirkstu paspaida viņu un prasa vai sāp, man protams no ta, kā visu ceļu sāpēja likās, ka tas pirks ir nejutīgs ārstam saku ka man nesāp viņš pasmejas un pasaka " tev pēkšņi pārgāja? " un protams ka ar šādu pirkstu laida mani mājās, nekas viņam netika darīts!

08.10.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

E

Комментарии (2)

Dattebane 08.10.2020

Neviens pie Tevis neskries klāt uzreiz, vajag pašam pieiet klāt un pateikt/pajautāt. Vajadzēja precīzi minēt, ka likās nejūtīgs, tāpēc arī nesāp. :)

Paradeez 08.10.2020

vajadzēja no sākuma sākt ar skaļo "Labdien", nevis stāvēt un tērēt savu laiku. Dakteris jums jautāja, vai pirksts sāp un jūs teicāt ka nē, kas dakterim bija jādara? rakstīt receptes uz dārgām smērēm vai zālēm? ja esat pie ārsta? vienmēr jāstāsta ar visiem sīkumiem, jo ārsts jūsu sāpes nejūt

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы