Ziemeļkurzemes reģionāla slimnīca - Slikta attieksme pret pacientu
Pa nakti griezos pēc medicīniskās palīdzības, ar stiprām spiedošām sāpēm trahejā, klepojot pamanīju asinis. Dežūrējošais ārsts Andris Borošs, nostājoties 4-5 metrus no manis teica, lai dodos uz aptieku, ko es gribot no viņa pa nakti. Acīmredzot iztraucēju ārsta svēto naktsmieru. Pats ārsts tā arī pie manis pat nepienāca. Viņam darbs ir lopkautuvē nevis ar cilvēkiem, man žēl, ka viņš ir paliatīvās aprūpes nodaļas vadītājs, ja attieksme pret mani bija tāda, kur nu vēl veciem novārgušiem cilvēkiem. Kauns par tādu darbinieku.!
SIA “Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca” nopietni uztver jebkuru informāciju par sniegtās medicīniskās palīdzības kvalitāti un pacienta pieredzi. Katrs gadījums ir individuāls.
Ņemot vērā, ka par aprakstīto gadījumu slimnīcā oficiāls iesniegums nav saņemts, aicinām Jūs vērsties slimnīcā ar iesniegumu kādā no minētajiem veidiem:
1. papīra formātā klātienē, iesniedzot to slimnīcas kancelejā darba dienās no plkst. 08.00 līdz 15.00 (pašrocīgi parakstīts iesniegums). Iesniedzot sūdzību pacientam jāuzrāda identifikācijas dokuments (pase vai ID karte);
2. elektroniski, sūtot iesniegumu uz [email protected] (iesniegumam jābūt parakstītam ar drošu elektronisko parakstu);
3. pa pastu, sūtot pašrocīgi parakstītu iesniegumu uz šādu adresi: SIA “Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca”, Inženieru iela 60, Ventspils, LV-3601;
4. mutiski klātienē slimnīcas kancelejā darba dienās no plkst. 08.00 līdz 15.00. Kancelejas darbinieki no pacienta vārdiem pieraksta sūdzību/ziņojumu. Iesniedzot sūdzību mutiski, pacientam jāuzrāda identifikācijas dokuments (pase vai ID karte).
Iesniegumā nepieciešams norādīt pacienta vārdu, uzvārdu, personas kodu un situācijas aprakstu. Pēc informācijas saņemšanas kvalitātes vadītājam ir iespēja identificēt un izvērtēt konkrēto gadījumu. Pēc izvērtēšanas savukārt tiek pieņemts lēmums par tālāko rīcību. Identificējot apstākļus, varam veikt nepieciešamos pasākumus, lai nepieļautu šādas situācijas.
Pacientu veselība ir mūsu prioritāte. SIA “Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca” mērķis ir nodrošināt augstvērtīgu medicīnisko palīdzību un veicināt pacientu uzticību ārstniecības procesam.
Добавить комментарий