Ziemeļkurzemes reģionāla slimnīca - Nelaipna attieksme

Registraturā strādā nelaipns personāls, kurš nevar paskaidrot normāli, kad var pierakstīties pie ārsta. Zvanot katru reizi,saka,ka pieraksts pilns, bet katru reizi saka citu mēnesi (uz priekšu). Uz jautājumu, kā tad cilvēki pierakstās,ja bija pilns līdz jūnijam un tagad jau līdz augustam,sievieti rupji atbildēja :" Nezinu kā". Uzskatu,ka jābūt nedaudz laipnākai un varbūt zināt savas darba pienākumus.

09.05.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca Support Ответ от представителя 10.05.2025

Labdien!

Lai varētu izvērtēt konkrēto gadījumu un veikt nepieciešamās darbības, aicinām Jūs iesniegt oficiālu iesniegumu. Iesniegumu iespējams iesniegt brīvā formā valsts valodā, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu, sūtot uz e-pastu [email protected], vai papīra formā – klātienē, pa pastu vai mutiski slimnīcas kancelejā (ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu). Sīkāka informācija par iesnieguma iesniegšanas kārtību pieejama slimnīcas administrācijā.

Pacientu drošība un labsajūta ir slimnīcas prioritāte. Šādas situācijas netiek atstātas bez ievērības. Slimnīca augstu vērtē pacientu atsauksmes un atvainojamies, ja saņemtā attieksme bija nelaipna vai nepietiekami izskaidrojoša - šāda situācija neatbilst mūsu sniegto pakalpojumu kvalitātes standartiem.

P

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы