Ziemeļkurzemes reģionāla slimnīca - Attieksme pret pacientu

Īgnas sejas un aizvainojošas piezīmes šeit ir ikdienas uzņemšanā/traumpunktā. Bet šoreiz par to vai tiešām drīkst neiedot pacientam izrakstu par veiktajām darbībām ārstniecības iestādē?!
Nedēļu pēc operācijas pārsienot atkal brūci tika pamanīts, ka viena no brūcēm ar šuvēm ir iekaisusi. Kā ārsts bija rekomendējis, devos uz uzņemšanu. Tur, protams, pukstot un elšot man pārmetumi un nevajadzīgas piezīmes par to kāpēc vispār tur esmu ieradies u.tml. Apskata brūci, pasaka, ka neko nevar tur izdarīt, lai eju mājās.
Neiedod izrakstu, bet liek samaksāt naudu.
Tiešām man vienīgajai tas nešķiet normāli palaist mājās ar iekaisušu brūci pēc operācijas, pukstēt un aizvainog pacientu, neiedot izrakstu un par to likt samaksāt?! Ja maksāju, tad lūdzu man izrakstu uz galda. Bet pretī sieviete pasmejas un “visu labu”

30.10.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

J

Комментарии (1)

E Evija Vitkus 3 ч назад

Visu cieņu un tikai to labāko varu teikt par Ziemeļkurzemes reģionālo slimnīcu, attieksme fantastiska, medicīnas personāls lielisks. Mugurkaula ķirurģijas centram milzīgs paldies.
Mazliet jāpiedomā par attieksmi arī pašiem pacientiem ,ja arī esi pēc vai pirms operācijas, cieņpilna attieksme abām pusēm svarīga.
Liepājas reģionālā slimnīca var tikai pamācīties attieksmi no kolēģiem.
Izturību mediķiem un pacientiem.
Ar cieņu Evija Vitkus.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы