Ziemeļkurzemes reģionāla slimnīca - Attieksme pret pacientu
Īgnas sejas un aizvainojošas piezīmes šeit ir ikdienas uzņemšanā/traumpunktā. Bet šoreiz par to vai tiešām drīkst neiedot pacientam izrakstu par veiktajām darbībām ārstniecības iestādē? !
Nedēļu pēc operācijas pārsienot atkal brūci tika pamanīts, ka viena no brūcēm ar šuvēm ir iekaisusi. Kā ārsts bija rekomendējis, devos uz uzņemšanu. Tur, protams, pukstot un elšot man pārmetumi un nevajadzīgas piezīmes par to kāpēc vispār tur esmu ieradies u. Tml. Apskata brūci, pasaka, ka neko nevar tur izdarīt, lai eju mājās.
Neiedod izrakstu, bet liek samaksāt naudu.
Tiešām man vienīgajai tas nešķiet normāli palaist mājās ar iekaisušu brūci pēc operācijas, pukstēt un aizvainog pacientu, neiedot izrakstu un par to likt samaksāt? ! Ja maksāju, tad lūdzu man izrakstu uz galda. Bet pretī sieviete pasmejas un “visu labu”
Neatliekamās medicīnas un pacientu uzņemšanas nodaļa primāri gādā par to pacientu veselību, kas saskārušies ar dzīvībai bīstamiem, pēkšņiem, akūtiem veselības traucējumiem un dažādām traumām.
Vienkāršu saslimšanu un hronisku saslimšanu saasinājumu gadījumos konsultāciju sniedz pacienta ģimenes ārsts, tostarp šādu sūdzību gadījumā:
• vienkāršas saslimšanas (saaukstēšanās, paaugstināta temperatūra, caureja u.c. saslimšanas, kuru risināšanai nav nepieciešama neatliekamā medicīniskā palīdzība);
• nelielas, inficētas brūces, ieauguši nagi, augoņi;
• hroniskas saslimšanas un to saasinājumi (piemēram, gastrīts);
• citas sūdzības, kas neapdraud pacienta dzīvību.
Pirms vēršanās Neatliekamās medicīniskās un pacientu uzņemšanas nodaļā jāizvērtē saslimšanas vai traumas nopietnība, jo konsultācijas un ārstēšana, kas nepārsniedz ģimenes ārsta vai ambulatorās ārstniecības personas iespējas un kompetenci un kuras tūlītēja medicīniskās palīdzības nesniegšana neapdraud cilvēka dzīvību un veselību, ir maksas pakalpojums saskaņā ar 2018.gada 28.augusta Ministru kabineta noteikumiem Nr.555 “Veselības aprūpes pakalpojumu organizēšanas un samaksas kārtība”.
Brūču pārsiešanas pakalpojums ir ambulatorais pakalpojums, un maksa par to tiek piemērota saskaņā ar slimnīcas cenrādi, savukārt izraksti par saņemto veselības aprūpes pakalpojumu tiek izsniegti gadījumos, kad pacients saņem ārsta konsultāciju. Brūču pārsiešanas laikā izraksts netiek sagatavots – par veikto procedūru tiek izsniegts kases čeks, kas apliecina pakalpojuma sniegšanu.
SIA “Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca” atvainojas par gūto pieredzi Neatliekamās medicīniskās un pacientu uzņemšanas nodaļā, ja radās iespaids par necieņu vai nepietiekamu uzmanību no personāla puses.
SIA “Ziemeļkurzemes reģionālā slimnīca” novērtē ikvienu atsauksmi, jo tā palīdz mums pilnveidot sniegto pakalpojumu kvalitāti un uzlabot pacientu aprūpi.
Комментарии (3)
Visu cieņu un tikai to labāko varu teikt par Ziemeļkurzemes reģionālo slimnīcu, attieksme fantastiska, medicīnas personāls lielisks. Mugurkaula ķirurģijas centram milzīgs paldies.
Mazliet jāpiedomā par attieksmi arī pašiem pacientiem ,ja arī esi pēc vai pirms operācijas, cieņpilna attieksme abām pusēm svarīga.
Liepājas reģionālā slimnīca var tikai pamācīties attieksmi no kolēģiem.
Izturību mediķiem un pacientiem.
Ar cieņu Evija Vitkus.
Ziemeļkurzemes slimnīca ir vienkārši super. Sevišķi Stradiņiem ir jānak pie viņiem pamācīties. Es tā no savas pieredzes.
Tas, ka jums gadījusies laba pieredze nenozīmē, ka visiem tā ir. Man arī bija ļoti cilvēcīga un pieklājīga attieksme traumpunktā. Iespējams laba maiņa patrāpījās. To pašu nevaru teikt par dažu labu nodaļas ārstu. Ļoti pavirši, agresīvi un beigās vēl aizmirst diagnozi ierakstīt.