Zelta Zivtiņa - Negodīga komercprakse, maldināšana
Zelta zivtiņa nebrīdina par maksu maiņu un slēpj patiesās izmaksas, uz ko iedzīvojas.
Pagarināju bilAnces termiņu līdz 30. Maijam. Pēc 10 dienām atnāca paziņoju, ka termiņš beigsies pēc 1 dienas.
Atbildē uz vēstuli piezvanīja menedžere, kura pinās savos vārdos, neorientējās uzņēmuma pakalpojumos un noteikumos, un klāt tam vēl atklāti meLoja par kartes iegādes termiņu (ir čeks) un brīdinājumu par tarifu maiņu (ir visas sms) . Skaidrs, kāpēc neatbildēja rakstiski.
Noskaidrojās, ka zelta zivtiņa lapā 4 reizes pārejot pa slēptām / nepamanāmām saitēm ir informācija, ka zelta zivtiņa ņem maksu, ne tikai par pieslēgšanu/pagarināšanu, bet arī par katru dienu. Protams, uz kartes iepakojuma nekas tāds nav norādīts (ir sglabāts) .
Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma (nkal) izpratnē negodīga komercprakse ir arī informācijas slēpšana, ierobežošana tās piekļuvei vai pasniegšana veidā, kas varētu maldināt vIdusmēra patērētāju.
Piemēram, norādīt zvanu un sms izmaksas, bet pārējās izmaksas norādīt vietā, kur patērētājs neiedomāsies skatīties.
Tas ir pakalpojuma sniedzēja pienākums nodrošināt pilnīgu informāciju.
Zelta zivtiņa pārkāpj labticības principus, patērētāju tiesības, likumus (nkal, ptal) un uz to iedzīvojas.
Ja vēl kāds vēlas pastāvēt par savām tiesībām un pret negodīgu uzņēmumu, rakstiet, palīdzēšu noformēt iesniegumu ptac.
Tagad man vēlreiz prasa telefona nr. un sim kartes kodu.
To visu jau devu un tiku vienkārši "pasūtīts". Bez tam, tas neizmaina faktu, ka cenas ir noslēptas un par to maiņu klienti netiek brīdināti, kas arī ir sūdzības būtība.
Šis ir otrs nr. un nākamo karti, pirkšu citur.
Добавить комментарий