www.sudzibas.lv Zelta Zivtiņa Mahinācija vai problēma ar sistēmu.

Zelta Zivtiņa - Mahinācija vai problēma ar sistēmu.

Šāda situācija man ir bijusi nezināšanas dēl, tādēļ no sākuma pat nevēlējos pat rakstīt sūdzību, domāju, ka atkal neuzmanība pie vainas, tomēr pierādījās pretējais.
Kārtējo reizi papildinot kredītu (nu jau uzmanīgi) sūtīju trafiam nepieciešamo kodu pirms pārliecinoties, ka kredīts ir atnācis uz nepieciešamo telefona numuru. Kad tas notikaizdarīju visu nepieciešamo un notika viss kā tam bija jānotiek. Tomēr, pēc ~ 30 min. Atnāk vēl viena sms ar tarifa apstiprinājumu, līdz tādam pašam termiņam loģiski (sakarā ar to, ka papildināšana 6,50 nomainījās uz 7,50 sakrājās vajadfzīgā summa papildināšanai) . Nolemjot, ka tā ir mana vaina, jo iespējams tas notika automātiskās pagarināšanas dēļ izlēmu to atslēgt, bet atbildē atnāk ziņa, ka nekā tāda manam numuram neesot pieslēgts (automātiskā tarifa pagarināšana) . No tā arī rodās jautājums - kādēļ tarifs pats no sevis pagarinās, ja jau tas ir pieslēgts? Vai arī ir jauns lietošanas nosacījums "neturi papildus naudu kredīta bilancē"?

29.07.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Tele2 Latvija Ответ от представителя 29.07.2022

Uzrakstīta privātā ziņa, gaidām atbildi no klientes.

K

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы